neděle 6. dubna 2014

(OOTD) Blue & Orange

Hezkou neděli všem!
V dnešním outfitovém článku budou hrát hlavní roli dvě barvičky, jak už o nich samotný název vypovídá.
O tom, že bezpochyby miluji královskou modř, se vám nemusím vůbec zmiňovat, jelikož to dávno víte.
Novinkou v mém šatníku je oranžová. Já vím. Možná si říkáte, že už jí je všude kolem až moc a já musím jak jinak, než souhlasit. Na chuť jsem jí však přišla až po čase, když jsem v F&F zahlédla tuto jednoduchou halenku se zipem. Po vyzkoušení jsem věděla, že musí být moje.
Dokonce se zalíbila i příteli, jen dodal, že za takový ,,hadr" by rozhodně 450,- nedal :D No jo, chlapi! Mně, narozdíl od něj, přišla cena velice příznivá.

Halenku jsem si vzala na sebe hned v pátek, když jsem jela podepisovat smlouvu ohledně brigády a rovnou si i skočila na doplnění řas. Kombinaci oranžové a královsky modré barvičky jsem měla ihned jasnou- zkrátka se mi k sobě barvičky hodí a vypadají spolu hezky.









Sako, brýle a náhrdelník H&M/ halenka F&F/ džíny Tally weijl/ kabelka Lindex/ balerínky Botovo/ hodinky Geneva/ náramky Claire's/ náušnice Avon



Mějte se krásně!
Já jsem dostala v pátek antibiotika a odešla domů se zánětem dutin. Paráda! Nezbývá mi nic jiného, než se uzdravovat, ať jsem brzy OK. 

20 komentářů:

  1. Oranžová s modrou jsou letos opravdu top, a tobě Ann, neskutečně sedí, myslím, že to je díky Tvým krásným vlasům.. Já oranžovou nemůžu mít, dělá mi oranžovější pleť a k blond vlasům mi moc nesedí :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Je pravda, že blondýnky, které znám, se oranžové vyhýbají jako čert kříže :)

      Vymazat
  2. fakt ti to dokonale sekne!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach ty jsi opět nádherná krásko :) moc pěkně umíš věci sladit
    S pozdravem Gleys

    OdpovědětVymazat
  4. Obe barvy ti moc slusi i v tak vyrazny kombinaci, kterym ja jinak prilis nefandim. A tuhle tvoji kabelku asi miluju :)
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já fandím výrazným kombinacím pouze na jaře a v létě :) Podle mě je to lepší, než chodit zahalená v tmavých barvách.
      Jinak moc děkuji :*

      Vymazat
  5. Souhlasim s Vrati. Tobe jako brunetce neskutecne sedi, kombinace je skvela. Take bych se v ni jako blondynka asi moc necitila. Kazdopadne moc se mi to libi a Tobe to paradne sedi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Andrejko :) Už přemýšlím, co dalšího si v oranžové pořídím :D

      Vymazat
  6. Nevěděla jsem že zrovna tyhle dvě barvy se k sobě tak moc hodí :))) Kombinace je to velice pěkná :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkná kombinace, jako vždy vypadáš úžasně :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  8. tahle barevná kombinace je fakt super! :) hned bych brala ten top! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle je kombinace přesně pro tebe! Moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  10. amazing pictures! these colors are looking so amazing together... i'm loving your bracelets too!
    xx
    www.JuneWantsItAll.com

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný, krásný, krásný! Není co jiného dodat. Miluju tvoje outfity! :))))

    http://beauty-mischigan.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)