neděle 20. dubna 2014

(OOTD) Colourful

Krásnou slunečnou neděli!
Dneska jsme se s maminkou, sestrou a přítelem vydali do ostravské Ikei. Plánovali jsme ji už opravdu dlouho a konečně to vyšlo. Určitě vám brzy ukážu, co všechno jsme nakoupili :)
Sestra mi nafotila outfit, ve kterém jsem jela. Chtěla jsem se cítit pohodlně a zároveň vesele, proto jsem zvolila barevnější kombinaci.













Top, náhrdelník, brýle H&M/ sako Ann Christine/ džíny Tally weijl/ psaníčko a balerínky Botovo




Mějte se krásně!
Přeji všem hezké prožití velikonočních svátků a v úterý se vám zase ozvu!

22 komentářů:

  1. Barvicky miluju a take chystam "kvetinovy post". Prosim, copak pouzivas za makeup? Vypada opravdu skvele, pripadne jakym pudrem fixujes :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už se na něj těším :)
      Andrejko, používám make-up od Rimmel London (odstín 201- Classic Beige), ale jelikož mi došel, tak jsem použila mamčin z Avonu. Je skvělý, perfektně kryje :)

      Vymazat
  2. ty jsi sluníčko <3 a top je úžasný! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné a na té čtvrté fotce jsi úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny outfit ten top je skvelý, mam rada farby :))

    OdpovědětVymazat
  5. Outfit si zvolila skvělý! psaníčko vypadá nádherně, přesně takové by se mi na léto k šatům hodilo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně Velikonoce i tobě. :)
    Super outfit:))

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krasne barevne! A navic rifle s bilym sackem, to je neco pro me! Bozi :)
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné :-), nejvíce mě zaujal asi ten top, je vážně úžasný !
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Tobě to moc sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Jak si upravuješ obočí? to by mě moc zajímalo ? děkuji :) jinak ti to moooc sluší jako vždycky....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuju :) Na obočí používám hnědou tužku od Miss Sporty, ale chystám se přejít ke stínu.

      Vymazat
  11. Moc ti to sluší! Krásná!
    Veselé Velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  12. Užasný outfit:)! Strašně moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  13. Jeee ty džíny jsou boží! Anetko sluší ti to <3

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tohle ti fakt moc sluší ! barvičky k tobě uplně jdou ! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Outfit je opět skvělý, jako vždy. Líbí se mi, jak umíš věci sladit a nebojíš se toho ;)) Ta květinová halenka je super a ta kabelka je prostě nádherná. Už jsem se na ni na stránkách taky koukala, nemůžu se jí nabažit a vypadá opravdu pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mooooooooooooooooooooc děkuji ! :*

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)