středa 30. dubna 2014

(OOTD) Jako námořník...

Hezkou slunečnou středu...
...středu, kdy jsem si díky svému saku připadala jako námořník. K sáčku byly jasnou volbou mé nejoblíbenější červené kraťásky a zbytek jsem doladila bílou. V ,,akci" můžete vidět i mé nové balerínky s psaníčkem, které jsem si objednala na Botovu.








 





Sako, kraťásky a brýle H&M/ tílko Zara/ náušnice, náhrdelník a hodinky Mohito/ psaníčko a balerínky Botovo



Mějte se krásně a užijte si pálení čarodějnic, pokud se chystáte :)

30 komentářů:

  1. nepasuje mi nejak k tomu tá červená :/ ale sačko je veľmi pekne :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mně k tomu sedí jako prdel na hrnec :) Ale sto lidí, sto chutí. Děkuju :)

      Vymazat
  2. Super! To jaro člověka hned nabíjí, že? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kraťásky jsou nádherné :) Sluší ti to :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Luxusní! Takovýhle styl se mi moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekné:-) Nesledujem Tvoj blog dlho, ale Tvoje outfity sa mi veľmi páčia, máš cit pre kombinácie. P.S.: Teším sa na ďalšie:-) Day By Day

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju :) Tvůj komentář mě obzvlášť potěšil :***

      Vymazat
  6. Krasna namornice jsi :)) kratasky jsou super a hlavne se mi moc libej ty detailni fotky, zajimave nastaveny a tak, chvalim :) jsi skvela cela, jsem rada, ze se radim mezi tve ctenare :)
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já jsem moc ráda, že mám tak úžasnou čtenářku :** Děkuju!

      Vymazat
  7. Ty kraťasy já miluji :-)! Moc ti to sluší <3

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Děkuju :) Konečně jsem si je nechala zkrátit a mohla si je vzít :)

      Vymazat
  9. Super!!! :) Opět krása a moc ti to sluší :o)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)