neděle 13. dubna 2014

(OOTD) Oslava narozenin

Hezkou neděli!
Dnešní outfit je ze včerejšího dne, kdy jsme šli slavit babiččiny kulaté narozeniny. Chtěla jsem si vzít něco hezkého, elegantního a typicky holčičího. Sáhla jsem po černé skater sukýnce, kterou jsem dostala od svého přítele na Vánoce a ještě jsem ji nestihla ,,vyvětrat", a také po starorůžovém sáčku, o kterém jsem se vám zmiňovala už dříve. Patří mezi moje nejoblíbenější kousky a dá se velice snadno kombinovat.











Sako a perly H&M/ top Dorothy Perkins/ sukně Tally weijl/ pásek a brýle Mohito/ kabelka Lindex/ baleríny Botovo


Pro dnešek to bude vše, mějte se krásně a pozítří se můžete těšit na novou recenzi :)

23 komentářů:

  1. toto je podľa mňa zatiaľ tvoj najkrajší outfit :) aspoň teda mne sa najviac páči :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná kombinace, sluší ti to! A ty perličky, krásný!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádherný outfit, vypadáš jak panenka, krása. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně zkombinované, moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí, líbí ! :) krásně sladěné :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásny outfit ! :) veľmi sa ti hodí to ružovučké sako :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi to :)) Ta sukně je boží :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný outfit, hrozně moc ti sluší :-) a ty jsi hrozně miloučká a máš nádherný úsměv :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Copak to je za princeznu?? Anet sluší ti to :-)

    OdpovědětVymazat
  10. krásné <3.. všechny kousky jsou úžasné a v téhle kombinaci + ty = perfektní :*

    OdpovědětVymazat
  11. Hrozne se mi libi, kdyz nekdo umi zkombinovat cernou barvu s pastelovyma, aby to vypadalo hezky! Moc ti to slusi!

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná jako vždy :)
    tonyhumble.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Tobě to teda zase ohromně slušelo!:)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jsi vážně nádherná :) ! Taková netypická kráska :)!

    OdpovědětVymazat
  15. Tobě moc slušelo a ty tvé krásné vlasy! Moc příjemný outfit!

    OdpovědětVymazat
  16. Moc hezké! Krásná kombinace a ta jemně růžová tomu dává krásný nádech.

    OdpovědětVymazat
  17. Všem vám moc děkuji za nádherné komentáře!!! :*

    OdpovědětVymazat
  18. molto bella la giacca (; Reb, xoxo.

    *Sul mio blog c'è un nuovo post, fammi sapere cosa ne pensi:
    http://www.toprebel.com/2014/04/i-c-o-n.html

    OdpovědětVymazat
  19. That is such a beautiful outfit. You look so pretty!! Wonderful photos!!:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)