úterý 29. dubna 2014

(OOTD) V ,,džisce"

Tuto džínovou bundičku jsem si kupovala už vloni a od té doby jsem ji měla na sobě pouze dvakrát.
Ne, že by se mi nelíbila, ale přiznám se, že jsem na ni zapomněla. Teď bylo docela teplo, tak jsem ji konečně pořádně provětrala.





Džiska House/ basic tílko a brýle H&M/ sukně Reserved/ náhrdelník, náušnice a psaníčko Mohito/ náramek Claire's


Mějte se krásně!

25 komentářů:

  1. Dzinove bundicky miluji, mam je snad tri a mam stejny problem, zapominam, ze je mam! Ta tva je skvela a to psano se sukni je uzasne!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bundička je super! Moc ti to sluší! Kabelka je krásná.

    OdpovědětVymazat
  3. na džísku nedám dopustit, já mám teda světlou, ale tahle tmavá je super!! pěkná kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc Ti to sluší :) O džínové bundičce taky přemýšlím...

    OdpovědětVymazat
  5. ty jsi prostě hotová panenka :* krásné, opět Ti to sluší <3 a kabelka je úžasná <3

    OdpovědětVymazat
  6. bundička je super a v téhle kombinaci vypadá výborně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Džínová bunda je naozaj nesmrteľný kúsok a mala by byť v každej skrini! :) Zbožňujem ju nosiť k šatám alebo k sukni, presne tak ako si to skombinovala ty :)
    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat
  8. Teeda, neumim si prestavit mit dzisku jen ve skrini a nenosit ji, ja mam dve a nejradsi bych je ani nikdy nesundavala! Jinak vypadas opet skvele, krasny usmev a prima sukne :)
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  9. Perfektní kombinace,moc ti to sluší!:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Pekný outfit, špeciálne ma oslovila suknička. ;)

    http://panoptikumkrasy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Určitě jí nos častěji, moc ti sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já žádnou takovou bundičku nemám. Jednu jsem si několikrát zkoušela, ale vždycky jsem si jí neodnesla, bojím se, že bych to neuměla nosit :-). Ta kombinace se ti moc povedla, ještě by mě zajímalo, jaké si k tomu zvolila botičky? :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Tobě to mega moc sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherna ta bunda nikdy nič nepokazí ! :)

    OdpovědětVymazat
  15. s džískama se ted roztrhl pytel :-) tahle je ale moc pěkná :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Sluší ti to, máš nádherné vlásky ! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Very beautiful!! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Moc hezké.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. tá sukňa je krásna !! :) koľko stála ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 399,-, ale o týden později ji ještě zlevnili na 299,- :)

      Vymazat
  20. Je nadherna a mam taky pocit ze mam rovnakuu :D ;) ale velmi ti to v nej pristane :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)