sobota 26. dubna 2014

(OOTD) V nové aztécké sukýnce

Plánovala jsem se ozvat až v neděli, ale nakonec by mi to zítra nevyšlo, proto se ozývám už dnes.
Minulý týden jsem si v Mohitu koupila tuto naprosto úžasnou sukýnku s aztéckýma vzorama.
Podobnou jsem viděla i v Orsay, pouze se lišila tím, že byla celá flitrovaná, kdežto tato je ze zadní strany čistě černá.
Jelikož je sama o sobě dost výrazná, přemýšlela jsem, co by se k ní nejlépe hodilo. Vyhrála to moje khaki košile, kterou jsem dostala od svého přítele. 

Co myslíte? Byl to dobrý nápad?

Fotek mám dneska opravdu hodně, bonusovky jsou ty s pampeliškama, které vymyslela sestra.















Košile a kabelka H&M/ sukně, brýle, náušnice a náhrdelník Mohito/ balerínky Botovo/ hodinky Geneva



Mějte se krásně!

25 komentářů:

  1. veľmi sa mi páči tá sukienka :) ako je z jednej strany čierna,to je super :) a pristane ti samozrejme ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky :) Je to podle mě lepší, než ta celá flitrovaná. Děkuju, Verunko :)

      Vymazat
  2. Krásná sukýnka. Koukala jsem na ni, ale odolala jsem. Velice ti sluší a kombinace je velmi zdařilá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se musím naučit odolávat :) Děkuji!

      Vymazat
  3. No tak to božský outfit :) Ta sukně ti moc sluší :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. ta sukně vypadá fakt moc pěkně! a košile k ní byla dobrá volba :) sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  5. super fotky a pěkný outfit :) sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásne fotky :) a veľmi sa mi páči sukňa s kombináciu košele :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Opět a zase krásná kombinace a vůbec celkový outfit :))

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadas prekrasne! Sukne je skvela; Mohito mas super kousky, radeji se mu vyhybam, jinak bych pak nemela ani na jidlo :D a ta khaki kosile ti strasne slusi k vlasum a pleti! Vazne moc hezka kombinace a fotky celkove :)
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  9. Super outfitik :) sukna uplne uzasna :) ale ty tam nemas silonky na nohach? :-O

    Majuska.noliskova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Silonky samozřejmě mám, i když bych už bez nich nejspíš neumrzla :)

      Vymazat
    2. No ja este stale nosim dvoje silonky naraz lebo mne je zima stale preto som sa pytala ze ci ich mas :) ja som taka zvlastna lebo silonky nosim aj v lete :D k sukni sa to hodi viac si myslim :)

      Ake silonky si to mala? Kde si ich kupovala?

      Majuska.noliskova

      Vymazat
  10. Beautiful color combination!! I really love that pattern skirt!! You look soooo beautiuful as usual!! Wonderful photos!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Anetko, ty jsi prostě překrásná...a ta sukně je božská, s tou košilí a kabelkou...upřímně ti závidím na každé fotce, ale tadle sukně je fakt skvělá!!! Žanet M. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)