středa 2. dubna 2014

(OOTD) V zrcadle: Trošku homeless style...

Khaki vestu jsem si kupovala cca měsíc zpátky ve slevách v Reserved. Měli poslední dva kusy, ve velikosti L a XL. Sáhla jsem po Lku, ikdyž mi bylo ihned jasné, že mi bude velká. 
Trošku jsem si ji stáhla a myslím si, že vypadá dobře. Moc se mi na ní líbí kožíšek u krku a její délka, která schová boky i zadek. 
Fotky outfitu jsou netradičně foceny v zrcadle. Ani nevím proč, nudila jsem se, a jelikož mě neměl kdo vyfotit, popadla jsem foťák sama a udělala pár fotek, aby zachytily outfit :)






Vesta Reserved/ bundička a psaníčko Mohito/ legíny a brýle H&M/ boty Deichmann/ náramky Claire's/ hodinky Geneva



Mějte krásný den!

26 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Nedám na ně poslední dobou dopustit :)

      Vymazat
  2. Outfit ti sluší a focení v zrcadle je vždy zábava.
    Hezký den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy je. Děkuji! Hezký den i tobě :)

      Vymazat
  3. Náhodou mě se outfit líbí, je to něco jiného, příjemná změna, Anet ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obávala jsem se reakcí :) Děkuji!

      Vymazat
  4. Ta vesta je absolutně báječná, strašně se mi takový styl líbí a myslím, že ti to sedne!
    www.dombydom.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomto stylu jsem se cítila výborně :) Děkuji, Domi!

      Vymazat
  5. Naaahodou, dost dobry! Moc se mi celkova kombinace libi :) palec hore!!

    OdpovědětVymazat
  6. Opět super outfit :) Ta vesta je krásná, také mám ráda kožíšky a ty brýle se mi též líbí ;))

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Mně taky, ale už ji nosí snad každý :) Proto jsem si pořídila pouze vestičku! :)

      Vymazat
  8. ta vesta je náhodou super, moc ti sluší:)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Sluší ti :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Love the shades.

    Would you like to follow? Let me know & I follow right back!

    Kiss,
    PERONALBLOG|G+|BLOGLOVIN’|FACEBOOK|INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  11. Wau ty mas ale super fotak :) a velmi dobre vyzeráš

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)