úterý 1. dubna 2014

Praha: Den 2. (ZOO)

Opět vás vítám u dalšího (předposledního) článku z Prahy, tentokrát z druhého dne pobytu.
Ráno, když jsme se probudili, nás čekalo velké zklamání. Venku bylo zataženo, snad i lehce poprchávalo a my měli naplánovanou ZOO...
Nakonec jsme se rozhodli, že půjdeme. Pevně jsme doufali, že se vyčasí a bude krásně. No, nevyčasilo se tak úplně, ale po dobu v ZOO nám svítilo sluníčko a bylo teplo. Tak, jak jsme si přáli :)


Mapa byla naší největší kamarádkou. Jelikož je pražská ZOO opravdu obrovská, zvolili jsme si co možno nejlepší trasu, abychom nic nevynechali a naše kroky dávaly ,,smysl" a nechodili jsme zmateně:)

A protože jsem byla v této ZOO úplně poprvé, o to víc jsem si to užívala (dokud mě nezačal bolet zub :/...).
Fotek mám strašnou spoustu, vybrala jsem jen některé a i tak se mi zdá, že jich je moc. 
Snad se vám budou líbit!

Jen tak mimochodem, všechna zvířátka byla úžasná <3





















Byli jste už někdy v pražské ZOO? Jak se vám tam líbilo


Přeji hezký den!

13 komentářů:

  1. Prazska zoo je pro me furt nejhezci a ze uz jsem jich videla. Na kazdem vylete, kde je zoo, tak jdeme. Do prazske chodime s pritelem kazdy rok, byli jsme tam pred dvema tydny, nastesti bylo krasne, jen ke konci nas chytl dest.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Fotečky jsou opravdu povedené, moc pěkné :) Ja v této Zoo ještě nebyla, ale snad se mi to někdy poštěstí a taky ji navštívím :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Pražskou ZOO mám co by kamenem dohodil :-), tedy i pešky se tam dostanu, ale bohužel už tam tak často nezavítáme. Je to tam prima, ale nejlépe ve všední den dopoledne. Moc ti to slušelo!

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Taky jsem to říkala, když jsme tam byli.. :( Děkuju :)

      Vymazat
  5. Fotky se povedly :)) Já tam ještě nebyla :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. V pražské zoo už jsem dlouho nebyla, určitě se tam tenhle rok podíváme :) Slušelo Ti to, ale také v jaké situaci to tobě nesluší Anetko, že :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že jsem tam nebyla letos nebyla naposledy :) Děkuju, Martinko :*

      Vymazat
  7. Ten krokodýl je jako opravdovej? Vypadá jak obří naaranžovaná věc! :D hezký článek a vážně Ti to moc sluší :)
    www.dombydom.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, na mou duši- byl opravdový :D Hehe.
      Moc děkuji :)

      Vymazat
  8. krásný fotky:) V ZOO jsem už dlouho nebyla:)

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi pekné fotky. Pražská ZOO je fakt nádherná. Už som tam niekoľkokrát bola a toto leto sa tam chystám znovu :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Já ještě v Praze v ZOO nebyla, ale ti plameňáci vypadají opravdu překrásně !

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)