čtvrtek 3. dubna 2014

Random: Radosti z Prahy

Krásný čtvrteční den!
Pro mě je dnes méně krásným, jsem dost nachlazená a vše nasvědčuje zánětu dutin (doufám, že se pletu!).

Konečně mám pro vás poslední ,,pražský" článek, a to o radostech, které mě při pobytu v Praze potkaly a potěšily. A že jich bylo!
Tímto se s Prahou na chvíli loučím a doufám, že ji zase brzy navštívíme. Bylo tam krásně a moc jsme si to s přítelem užili :)


Dostala jsem perníkové srdce z lásky :*


Užila si krásný večer po boku mého prince...


Smlsla jsem si na výborné zmrzlině Tutti-Frutti v Pražské ZOO...


Poprvé jsem ochutnala thajskou kuchyni...


Dala si výborné kokosové latté...



Na rozloučenou nás čekal oběd v podobě indické kuchyně...


Nakupovala jsem...



V Claire's jsem sehnala ty nejúžasnější náramky z nejúžasnějších <3 ...


Dovezla domů malý suvenýr...


Mějte se krásně!


12 komentářů:

  1. Moc hezky clanek, takove me bavi snad stejne jako ty outfitove, evidentne jste se meli krasne! My dnes s muzem mirime do Brna, tak snad nam taky bude tak hezky :)
    www.dombydom.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ostatních blozích mě taky moc baví! Měli jsme se úžasně, snad si to brzy zopakujeme a doufám, že i vy jste si výlet užili :)

      Vymazat
  2. jéé, krásné fotky :)) určitě jste si dovolenou moc užily a nakoupila jsi super! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ty náramky jsou dokonalé! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné náramky a to oblečení také!

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé krásné věci :) Ty náramky jsou pěkné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tiež som nedávno navštívila Prahu, tiež s priateľom, a tiež sa nám veľmi páčilo :-) Day By Day

    OdpovědětVymazat
  7. Tomu říkám výlet se vším všudy, super :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)