pondělí 28. dubna 2014

Šortkománie & další New in

Poslední dobou si neustále kupuji kraťásky na léto. Za dva týdny jsem si stihla pořídit dokonce čtvery.
Bílé kraťásky s krajkou jsem vám ukazovala už v předchozím new in článku, dneska se zaměřím na ty ostatní.
Dvoje (riflové a khaki) jsem si koupila v H&M, černobílé mám z Oodji. Všechny dohromady mě stály do 1000,-, což je nádhera. Ani nevím, které se mi líbí nejvíce, ale kdybych musela odpovědět, volila bych pravděpodobně ty s krajkou a černobílé.

Které se nejvíce líbí vám


H&M

H&M

Oodji

NY

Kromě kraťásků mi do šatníku přibyly i nové halenky, šaty a sukýnka

šaty House// mint košile Reserved// fuchsiová košile Lindex// hnědý top H&M// sukýnka od L. 


Po dlouhé době jsem zavítala do Jysku, odkud jsem si odnesla dva polštáře se zebřím vzorem- jeden pro sebe a jeden pro sestru.


A v neposlední řadě jsem opět objednávala na Botovu, za což bych si už vážně naliskala. Koukám tam několikrát týdně, je to nemoc! 
Objednala jsem si další balerínky a psaníčko- obojí v bílé barvičce. Po psaníčku jsem pokukovala už nějakou dobu a nakonec jsem samozřejmě neodolala. Po rozbalení jsem byla opravdu nadšená. Psaníčko je kvalitně zpracované, je prostorné, uvnitř má kapsičky a je rozděleno do dvou přihrádek. 






Přeji krásný začátek týdne!

18 komentářů:

  1. ta mint košile z reservedu je nádherná! a bílé balerínky jsou taky super :))

    OdpovědětVymazat
  2. Bílé balerinky spolu s tím psaníčkem mě uchvátily už na insta a tady slintám podruhé. Jinak moc se mi líbí i kraťásky, nejvíce asi bílá krajka. Já se trošku léta a odhalování nohou děsím, tak nějak se stydím a tak půjdu asi spíše do sukní, ve kterých se cítím o něco lépe než v kraťáscích. Moc se mi líbí i tuniky a šaty, co jsi pořídila. Vše to hraje nádhernými barvičkami.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty balerinky jsou nadherny a nejvice se mi libej krajkovany a dzinovy. Taky miluju kratasy, kupuju hlavne prave dzinovy a to jeste pred ctyrmi lety jsem je nenosila, protoze mi prislo, ze mam tlusty stehna, nemam :D
    Halenky krasa, bohuzel je nejak neumim nosit, ani v kosili se moc necitim.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. No kraťásky jsou velice pěkné :))) Taky si musím nakoupit ať mám co nosit :)) Jéé ty bílé balerínky jsou nádherné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí ty černobílé kraťásky!

    OdpovědětVymazat
  6. Mně osobně se líbí nejvíce ty obyčejné riflové. :)
    Jinak i ostatní kousky jsou super!:)

    OdpovědětVymazat
  7. to psaníčko nemá chybu, je perfektní! a černobílé kraťásky chci taky! <3

    OdpovědětVymazat
  8. Vše se mi líbí! Psaníčko nádherné! Šortky u mne vítězí ČB, protože zužují, ale ty to nepotřebuješ. KéŽ bych je mohla také nosit. Těším se všechny outfity!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, potřebuji :( Mám silná stehna a velké boky.
      Outfity budou brzy! Jinak mám radost, že se všechno líbí :)

      Vymazat
  9. potřebuju na nějaký podobný pořádný nákup!!

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny jsou perfektní ! :) Ale nejhezčí jsou podle mě ty modré džínové z HM :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné věci, líbí se mi ty šortky z H&M :)

    OdpovědětVymazat
  12. Samé krásné věci :) z kraťasů se mi líbí nejvíc ty černobílé, jsem zvědavá na outfit :) a bílé psaníčko je parádní!

    OdpovědětVymazat
  13. Tak tá kabelka je úúúžasná! :) :)

    http://panoptikumkrasy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Ty černobílé jsou nej. :-) Jak já bych si také ráda objednala botičky z internetu, ale určitě by mi nesedly :D

    OdpovědětVymazat
  15. Taky se mi nejvíc líbí ty bílé a černobílé šortky :) a ta sukýnka je nádherná :)
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)