středa 16. dubna 2014

Už 3 roky spolu!

Včera jsme s přítelem oslavili naše krásné tříleté výročí. Upřímně, ani mi nepřijde, že už jsme spolu tak dlouho. Mám pocit, jako bychom se poznali teprve včera.
Je to nádhera! Jsem opravdu šťastná, že ho mám a doufám, že spolu budeme už napořád <3


Včerejší den jsme si obzvlášť užili. Dostala jsem obrovskou kytici rudých růží, které miluju <3


Přítel mě vzal na výbornou večeři do nejlepší Opavské restaurace, kde jsme měli zarezervovaný stůl.
Oba dva jsme si dali vepřovou panenku obalenou ve slanině na gratinovaných bramborách a jelikož nám ještě zůstalo malé místečko na dezert, neodolali jsme. Dala jsem si malinové semifredo a přítel palačinkový košíček. Po celý večer se o nás starala příjemná obsluha, takže jsme odcházeli nadmíru spokojeni. 





Po večeři jsme se zastavili v Tescu, kde mi přítel koupil nádherný polštář a svíčky (ví, jak na mě:*).




Doma už jsem pro něj měla připravené překvapení i já (jen malý náhled, více v samostatném článku).


Nakonec jsme si připili na další společné roky a zahráli si domino (hehe, nehrála jsem ho snad 200 let:D)



Miluju ho a nikdy nepřestanu!!!
<3

Mějte se krásně!
A pokud budete chtít, můžete mi napsat, jak slavíte výročí právě vy. Rozhodně by mě to zajímalo! :)

25 komentářů:

  1. My sme spolu uz 6 rokov a ani raz sme vyrocie neslavili :) Vzdy si nan totiz spomenieme az ked je po nom ... Takto podobne sa u nas odohravaju aj narodeniny, meniny, vianoce a valentin :) Darceky si davame po cely rok a pre mna je naj darcek ked mame obaja volno a nemusime riesit nic ohladne prace a pod. V podstate sa k sebe spravame s laskou a respektom kazdy den takze niejaky obycajny datum nieje pre nas nijako dolezity.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My neslavíme každý měsíc, co jsme spolu :) Slavíme vždy až ty roční. Co se týče Vánoc, narozenin, svátků, tak na ty taky nezapomínáme a dárečky si dáváme, stejně jako vy, po celý rok :) Jediný Valentýn neslavíme.

      Vymazat
  2. Krásné! Gratuluji!
    My jsme 19 a pořád je to krásné.

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů :) gratluju, ať jste spolu ještě dalších 50 let :) !
    My jsme spolu s přítelem 3 roky teď v neděli :)

    OdpovědětVymazat
  4. to je lááska :-)) taky jsme s přítelem 3 roky a pár měsíců :) a taky doufám, že už to bude napořád :) ať jste spolu stále šťastní!

    OdpovědětVymazat
  5. Nadhera! Naprosto uzasne cisilko, moc moc gratuluji a preji! Je to krasne, laska je neco uzasneho, uzivam si ji take plnymi dousky a v nas den D si vzdy vzpomene. Slavili jsme zatim pul roku, ale kazda spolecne stravena chvile je jako darek. At vam laska jen vzkveta <3 :-*

    OdpovědětVymazat
  6. Doufám, že mě šálí zrak a není jich 14 :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je dokonalý moc ti to přeju ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je krasne. My o mesiac budeme spolu osem rokov, ale nejak velmi tie vyrocia neprezivame. Max. si zajdeme na veceru, na drink, no darceky si nedavame.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera a ještě jednou gratuluju!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní, gratuluji a přeji ať vám to ještě hooodně dlouho drží! :)
    P.S. - to jídlo vypadá dost luxusně :))

    OdpovědětVymazat
  11. Jak krásné! :))) Moc Gratuluji :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. To je krásný :-) Přeji vám ještě mnoho šťastných let spolu. Nám se blíží 5 let, takže to určitě patřičně oslavíme :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Strašně moc Vám to přeji! a gratuluji:)
    Den jste si už podle fotek museli moc užít :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jé, tak to jste si to užili :-) Domino jsem nehrála taky ani nepamatuju :-)

    OdpovědětVymazat
  15. je to krásne, gratulujem :) držím vám palce, nech vám to vydrží čo najnajnajdlhšie ! :) tie ruže sú nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  16. Gratuluji! A přeji mnoho dalších krásných, společných let :))

    OdpovědětVymazat
  17. Krásně jste to oslavili! Ať vám to takhle vydrží u napořád! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Líbí se mi tvůj "článek" a to jak to cítíš! :) Moc gratuluji!! My jsme něco kolem 4 let, na chvíli jsme měli pauzu, a teď už si to užívám a cítím to stejně- navěky haha! Tyhle pocity a stavy jsou prostě nejlepší! Růžičky i dárky krásné :) Já k poslednímu výročí dostala moji milovanou Marc Jacobs- Dot a slavíme tak nějak podobně :)

    OdpovědětVymazat
  19. nothing makes our day like a gorgeous bouquet of flowers!

    www.mkstyleramblings.blogspot.com.au

    OdpovědětVymazat
  20. Mockrát vám všem děkuji za úžasná slova :* !!!

    OdpovědětVymazat
  21. To je krásne :) Prajem vám aby ste spolu boli šťastní :) a gratulujem k 3-ročnému výročiu :) Pekné fotografie :)

    OdpovědětVymazat
  22. Moc Vám gratuluji a přeji ještě takových nekonečnato :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)