sobota 24. května 2014

23.5. Odpolední piknik

Krásný večer!
Včera bylo nádherně, slunce pražilo, a tak jsme se s přítelem rozhodli, že si uděláme piknik u vody- konkrétněji u místního rybníku. Prostředí okolo něj je velmi příjemné a klidné, ničím nerušené.
Vzali jsme si tedy deku a do košíku nabalili pár dobrot jak k jídlu, tak k pití. Těsně před piknikem jsme si ještě smlsli na výborném nanuku :-)


  



Kdo mě zná, ví, že miluju frisco. A kdo tvrdí, že se z něj nedá ,,picnout", tak lže. Anebo jsem slabý odvar
Samozřejmě jich musím vypít několik, ale pak kromě hahahihi trpí i můj žaludek.
Přítel nafotil sérii fotek, které vypadají doslova jako reklama na frisco :-) Některé se bohužel nedají ani zveřejnit, protože na nich vypadám jak pako, ale aspoň malá ochutnávka.

 


Taky jsem vám udělala alespoň jednu detailnější fotku mých nových šortek z F&F, které jsem si pořídila na venkovní ,,lítačky"- grilování, procházky, tenis, a podobně. 
Už jsem se i trošku opálila, možná trošku více, než jsem předpokládala, ale jsem za to ráda. Konečně nejsem taková sněhurka :-)



Máte rády pikniky? 

Já moc a tento jsem si obzvlášť užila, protože nebyl plánovaný a neplánované věci jsou vždy nejlepší <3


Mějte se kouzelně!

A.


18 komentářů:

  1. Jéé pikniky jsou nejlepší :))) Ty šortky fakt vypadají uplně dokonale :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Juuj piknik je skvelý nápad v tomto počasí. My ich sice nepraktizujeme, ale najvyšší čas začať :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné! Frisco je super, ale zkus Somersby! Já se do něj uplně zamilovala, alkohol teda 4%, ale má méně těch umělých látek. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak jsem viděla první fotku tak mě přesně napadlo, že to vypadá jako reklama na frisco :) jsi nádherná :)
    a pikniky jsou super :) tohle počasí k nim přímo vybízí :))

    OdpovědětVymazat
  5. Nejsi sama, taky se dokážu picnout z Frisca. :D
    Krásné plavky i fotky!! :-*

    OdpovědětVymazat
  6. Pikniky jsou super, ja porad nekde koukam po idealnim piknikovem kosi, abychom pak chodili s pritelem jeste casteji :D a krasny fotky, fakt jak z reklamy! A ja jsem teda taky schopna se po friscu lehce picnout, kdyz predtim nejakou dobu nepiju :D takze jsem mozna taky jen cajicek jako ty, ale urcite je nas takovych vic!
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  7. taky mám ráda tyhle pohodový dny, kdy s přítelem jen tak vyrazíme s dekou do parku, vezmeme si s sebou nějaký dobroty k jídlu a k pití a je nám hej :) už se na to zase těším! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja pikniky zboznujem ... naucila som sa na ne v anglicku pretoze tam sa da sediet takmer na kazdom travniku a tak mi to prislo uplne vhodne na piknik. Na slovensku je to bieda s peknym a cistym travnikom. Vo Vancouveri si zvyknem s kolegynami kupit sushi a ist si ho zjest niekde do parku cez obednajsiu prestavku.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky :) máš nádherné plavky.

    OdpovědětVymazat
  10. Pikniky jsou super, ale dlouho jsem na žádném nebyla:)

    OdpovědětVymazat
  11. Pikniky v klidnem prostredi jsou nejlepsi... Miluju tu prirodu kolem. Vzdycky si s sebou beru knizku, protoze to je jedine misto, kde me opravdu nic nevyrusuje :) Jinak krasne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já už se tak těším na léto a na pikniky, které si děláme s kamarády skoro každý den hihi.
    Zvu tě na Giveaway:
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/2014/05/giveaway-perickove-nausnice.html

    OdpovědětVymazat
  13. moc pěkné fotky! :) některé vážně vypadají jako reklama na Frisco! :D a kdo říká, že se z něj nedá opít, lže! mě by klidně sundalo i to jedno :D
    šortky jsou krásné a plavky taky, jsi kočka :*

    OdpovědětVymazat
  14. Já nikdy na pikniku nebyla... :D už jsme to několikrát plánovali, ale mám pocit, že vždycky pršelo, nebo jsme měli v plánu něco lepšího... :D
    Krásný fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Relááááááááč! Krásné počasí miluji pikniky

    OdpovědětVymazat
  16. Už sa dlhšie chystám, že Ti pochválim plavky, tak teda - KRÁSNE SÚ!!! :-) Day By Day

    OdpovědětVymazat
  17. WOW!!! You look amazing!! Looks like you had fun soaking up all the sun!! :) Fabulous photos!!

    OdpovědětVymazat
  18. Všem děkuju za komentáře :*

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)