sobota 17. května 2014

Dnes slaví Anetky!

Krásný sobotní den!
Dnes slaví svátek všechny Anetky, včetně mě, a proto bych i tady chtěla popřát mým jmenovkyním:

VŠECHNO NEJLEPŠÍ :-*

Jmeniny nijak zvlášť neslavím, mnohem raději oslavuji své narozeniny, ale i přesto mám ,,Anetkovský" den ráda. Vždy se těším na krásnou kytičku, která je tradicí <3

Poslední týden jsem v jednom kole. Učila jsem se do autoškoly, připravovala se na přijímačky, které mě čekají zítra spolu i s oslavou narozenin mé sestry, a do toho jsem měla brigádu. 
Mám nachystaných spoustu článků, které jsem ještě nestihla publikovat, a tak se alespoň máte na co těšit:)


Mějte krásný víkend!

Vaše A.

10 komentářů:

  1. Přeji všechno nejlepší k svátku :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší a hlavně hodně štěstí v autoškole a u přijímaček! :))

    OdpovědětVymazat
  3. I ode me vse nejlepsi a nejkrasnejsi a uspesny prijimacky! Kam se hlasis, Anetko? :)
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  4. Jé a já myslela, že jsi Anna, takže vše nejlepší, Anetko!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ještě dodatečně všechno nejlepší k svátku :)
    www.bokattyna.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno nejlepší Anettko, doufám, že články postneš, co nejdřív, už se moc těším ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)