pátek 2. května 2014

Jednoho jarního večera...

Středeční večer se opravdu vydařil. V odpoledních hodinách za mnou dorazil můj přítel, chvíli jsme ještě zůstali doma, ale kolem šesté jsme už vyrazili na zahradu, kde se grilovalo. Ehm, grilovalo- na našem speciálně vytvořeném ,,grilu", haha. Už jste někdy zkoušeli grilovat na mramorové desce? Já poprvé a stálo to opravdu za to. Přítel se ujal grilování a na stůl nám naservíroval hotové (a maximálně tučné) dobroty. Mňam! 

Po cestě na zahradu i ze zahrady jsme si užívali teplého jarního večera a udělali pár fotek. 











 

Byla to má letošní druhá grilovačka a už se nemůžu dočkat dalších. Hlavně v létě jsou nejlepší! <3


Krásný pátek všem a užijte si víkend!

21 komentářů:

  1. Taky se tesim na leto, az nasi odjedou na dovcu a s pritelem budem mit zahradu pro sebe a neco si ugrilujem. Loni jsme grilovali prvne, trvalo to, ale bylo to skvely:)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Předvčerejškem jsem také grilovala s přítelem, není nad to si něco ogrilovat :-)
    Jinak super fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky :-), grilovačky k létu rozhodně patří, tudíž si je přes tohle období náležitě užívám :-)).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Taky už jsme několikrát grilovali :))) Miluji je :)) Pěkné fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné fotky! My grilovali kdysi na kameni a taky to bylo super. :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je pěkné, já miluju tu příjemnou pohodovou atmosféru u grilování, které je mojí vášní a to i přesto, že jsem vegetariánka! Není to jen o "nažrat" se masa, grilovat se dá tuna jiných dobrot, ale hlavní je ta pohodička a atmosféra, co tady z toho úplně vyzařuje =)
    Určitě jste si to krásně užili a taky se těším na naší další akci gril =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Ta atmosféra, která má své kouzlo :) Miluju to.

      Vymazat
  7. Veľmi pekné fotky a máš krásne vlásky rovnako ako tú mikču :)) mám hrozne rada ružovú takže by som ju brala všetkými desiatimi ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Furt se opakuji, ale prostě to musím napsat.:D luxusní fotky!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tobě by na té krásné hlavičce slušel i pytel od popcornu :) !
    Jsi nádherná a máš krásnou mikču :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko, tím si nejsem tolik jistá :D Ale mooooc děkuji :*

      Vymazat
  10. jéé, krásná mikinka! v růžové jsi jako panenka :))*
    a ty dobroty.. mňáám! sice jsem před chvíli jedla, ale hned bych si dala! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Fotka 4 a 5 naprostá pecka, Anetko! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mega ti ta ruzova slusi, jsi uplne krasna! A vypada to na super vecer plnej dobrot, taky bych si hned dala!
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  13. Takéto články netreba čítať o pol desiatej, lebo mám strašnú chuť na slaninku a TOMU VERTE, že si zajtra jednu upečiem!!!! :D Day By Day

    OdpovědětVymazat
  14. Jarní grilování to miluju! :)
    tonyhumble.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Grilovačky miluju! :) Ale co miluju jsi ty ve sportovní a krásné mikče a kšiltovce! :) Vážně ti to moc sluší, já jsem nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tenhle styl ti fakt sekne!

    Moc se mi líbí ta tvá mikinka!

    OdpovědětVymazat
  17. Hezké fotky :-)ta mikina je krásná škoda že grilovat nemůžeme nemáme potřebné věci moc hezké

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)