úterý 20. května 2014

Jmeniny a plno radostí...

Na své letošní jmeniny jsem byla obdarována nejen sladkostmi, ale i květinami a dalšími radůstkami, které jsem nečekala, až na psaníčko a tílko, které jsem si vybírala sama. Tím mě totiž pověřila mamka i sestra.

Ze všeho mám obrovskou radost, především ale z květin, protože je miluju <3

Od své rodiny je dostávám každoročně. Pokaždé mě překvapí jinou- jak na narozeniny, tak na svátek. Tentokrát vyhrála roztomilá kytička, plná růžových růžiček. Ihned si získala mé srdce <3

Kromě kytičky na mě v dárkové taštičce čekaly další radosti, jako např. čokoládové dobroty (s nejlepší milkou), psaníčko z NY (dokonale mi půjde k lodičkám), tílko z H&M (brzy uvidíte v outfitu), nový hřeben z Avonu (ten jsem si přála) a oblíbený parfém Bi-es.







U jedné květiny to neskončilo a během dne jsem dostala další dvě- červenožlutou růžičku a růžové tulipány.Všichní ví, jak na mě a jak mě potěšit :-)) 



Méně mě ,,potěšily" (s takovou nikdy nezhubnu!) další sladkosti. Je to jasné jako facka! Domluvili se na mě a chtějí, ať zase zhřeším, haha. Ale i přesto jim odpouštím a děkuji !!!


Každopádně mám pocit, že to u mě vypadá jako v květinářství a ten pocit je hrozně fajn! <3



Co potěší vás, moje milé čtenářky?
Květiny, nebo spíše čokolády či bonboniéry?



Mějte se krásně!

A.

17 komentářů:

  1. Jednoznačně květiny, vybrali ti krásně :)
    Po letošních narozeninách jsem doma měla kolem šedesátky tulipánů, několik kytic růží a lilie od kamarádky.
    Čokoládu ať si všichni nechají, nechci, nechci :D

    OdpovědětVymazat
  2. Květiny!!! Když jsem byla mladší, tak jsem měla raději věci v květináčích, ale čím jsem starší, tak tím mám raději květiny řezané, naprosto je miluji!! Naprosto Tvou radost chápu a sdílím. Také se těším na svou další kytičku, ach!!! ♥ Dobrůtky vypadají také mňamózně, přesně si vždy říkám to samé =D

    OdpovědětVymazat
  3. Mamca ma kvetinarstvi, takze kytek mame furt dost, ale asi nejsem jeji, protoze me to tolik nerika:D Nechodim kolem kytek a nevzdycham. Od pritele ale vzdy dostanu hrozne rada a jsem nadsena, navic on vybira fakt krasny kytice a kazdy rok ke vsemu jinou:)
    Tulipany jsou krasny a sladkosti mam taky rada:)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Vážně krásné kytičky jsi dostala:) mně udělá radost asi oboje:) čokoládu zbožňuju a čerstvé voňavé květiny v pokoji taky:))) nejraději mám tulipány a pivoňky:)))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné dárečky :)) psaníčko je nádherné !
    Květiny také miluji, dokáží rizsvítit a rozveselit místnost a ještě krásně vonííí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Velice krásné kytky :)))) Taky mě vždy potěší kytička :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. krásné dárečky jsi dostala <3 taky miluju květiny :)) a dodatečně všechno nejlepšíí :*

    OdpovědětVymazat
  8. Spíš kytička :-). Párkrát se mi stalo, že jsem byla obdarovaná nějakou bonboniérou a ty já vůbec nejím!! Bližší okruh samozřejmě ví, že když už, tak Milka :-). A výbornou Oreo kostičku jsem si dala před chvilkou, mňam!

    OdpovědětVymazat
  9. No já moc na kytky nejsem, stejnak to zvadne. Mě potěší všechno :D

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné dárky :) já miluju květiny i sladkosti :D

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné květiny! Podle mne je to ten pravý dárek, luxus, který si koupím sama velmi zřídka. Naštěstí si na mne manžel vzpomene i mimo "události."

    Psaníčko se mi moc líbí a už se těším na ten outfit i tílko.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné květiny :))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Asi květiny, čokoládu moc nemusím. Tys dostala krásné kytky :)

    OdpovědětVymazat
  14. krásne darčeky, kytica je úžasná! mna najviac potešia kvietky, a potom samozrejme aj nejaká tá sladkosť :)

    OdpovědětVymazat
  15. such beautiful
    i wanna live a life like you

    http://me-poppy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné! :) túto kefu používam už asi rok je super :P určite ma potešia najviac kvety aj keď čokoláda nieje nikdy na zahodenie :D kvety sú prosto pre ženu TOP a bodka ja by som ich najradšej dostávala každý deň, no musí mi stačiť párkrát do roka :/ pekný článok a parádne fotky! Pekný deň :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)