čtvrtek 15. května 2014

Léto se blíží...

To máme ale dneska ošklivý den!
Ne a ne přestat pršet! Ke všemu ten protivný vichr, který je tak divoký, že nám ve městě popadalo několik stromů a větví, dokonce i na budovy. Byla jsem venku jen na skok a stačilo mi. Už by mě tam nikdo nedostal.

Ale protože déšť nemá skoro nikdo rád a léto se blíží, ukážu vám novinky v mém šatníku, které ve mně letní období doslova evokují.




Začala bych kousky, které mi udělaly největší radost!

Už delší dobu jsem sháněla malý slaměný klobouk v béžové barvě. Vyzkoušela jsem jich opravdu hodně, ale ne všechny mi slušely. Byla jsem zoufalá a myslela si, že ten pravý nenajdu. Omyl! Našla jsem ho <3 Čekal na mě v Reserved za přívětivou cenu 249,-. Je trošku větší a možná to je ten důvod, proč mi sedl. Mám pocit, že malé klobouky mi nesluší už jenom proto, že mám ,,velké" vlasy, haha.

Navíc se mi líbí i jeho černá stuha. Už se těším, až vám jej ukážu v outfitu. Bude úžasný k džínovým šortkám.


Reserved

Kromě klobouku jsem také sehnala svoje vysněné ,,lacláčové" šortky. Přítel toužil vždycky po tom, abych jedny takové v šatníku měla. Zřejmě mu přijdou sexy a líbí se mu. Nejdříve jsem jeho názor nesdílela, teď s ním naopak souhlasím a jsem z nich nadšená. 
Jelikož chtěl především přítel, abych je měla, samozřejmě mi je musel i koupit- zlatíčko moje <3

Gate

U Gate ještě chvilku zůstanu. Mám z něj i dvě nová obyčejná trička- lososové s nápisem Petite&Wild a khaki s nápisem Chic Chic. 


Gate

Posledními úlovky jsou růžové kraťásky, které určitě využiju na tenis, ale i jinde, a krajkový krémový top, který je moc pohodlný a příjemný na těle. 

top H&M// kraťásky F&F



Jak se vám moje nové úlovky líbí?

Mějte se moc hezky!

A.

16 komentářů:

  1. Na ty lacláčové šortky jsem koukala a chtěla jsem si je zkoušet, pak jsem si to rozmyslela :( musím doufat že někde ještě nějaké ulovím. Moc se mi líbí ten krajkový top, vypadá sexy :))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné úlovky, nejvíc jsem nadšená z toho klobouku! :) mám taky, ale je přesně menší jak ty píšeš, že Ti nesedí a mám to stejně :/ už se taky těším na letní nákupy, čekám na výplatičku a vyrážím :D

    OdpovědětVymazat
  3. takový nějaký šortky bych potřebovala jsou moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  4. ty lacláče jsou perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  5. No tak to asi zkouknu F and F na ty kraťásky :) Ty bych hned využila :)) Krajkový top je super! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. líbí se mi klobouk :) lacláče jsem si taky zkoušela v P&B a asi už příště neodolám :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí ten krajkový top a kraťásky :) Jinak klobouk stále sháním, ne slaměný, pouze černý ale taky nějaké který by mi seděl :)
    www.bokattyna.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Miluji déšť. I'm following you. Please follow my blog. See you later

    www.bakbuharika.com

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé kousky! Ty v nich budeš vypadat úžasně. To vím už nyní.

    Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
  10. já potřebuju nutně slamák!! :) pěkně jsi nakoupila :)

    OdpovědětVymazat
  11. Oooo ten topík vypadá moc dobře :-), těším se až ho uvidím v akci :-).

    OdpovědětVymazat
  12. Nevím, co bych si vybrala jako první! Vše vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)