středa 7. května 2014

My life in pictures (II.)


Radost z nových náramků a náhrdelníku


jarní combo// konvalinky// nejlepší (vyloženě jarní) oběd// moje nové botičky



Svíčky a relax doma


nuda doma, hehe// vídeňská kávička v Ikei// miluju lučinu// ripped a lodičky


Miláček Fargo <3


lásky z Mohita// ZOO Lešná// oblíbené květiny// lásky Geneva


Ach to Botovo! Už neobjednávám pouze boty a kabelky, ale i oblečení...
...aneb moje nové skort kraťásky...


Krásný středeční den!
Dneska zase další ochutnávka z mého života. Na fotkách můžete vidět pár novinek, které mi přibyly do mého šatníku, botníku i do sbírky bižuterie, ale hlavně miláčka Farga, který je ještě malinké štěňátko, i když to tak z fotky nevypadá. Je to pejsek od přítelovy rodiny a je s ním opravdu legrace- rozkouše, co může, pěkně vás poškrábe, ale milujeme ho! <3



Mějte se krásně!

18 komentářů:

  1. Miluji tato fota!! Vecicky a i detaily jsou moc krasne a pejsek musi byt radost. My mame zas u pritele kotatko a to je taky radost :D cislo male,cerne...

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kraťasy jsou vážně krásné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé velice pěkné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherdelník na první fotce hrozně závidím ! Tenje luxusní!

    OdpovědětVymazat
  5. skorty miluju mám ho v bílém :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásne foto. Botovo (u nás topankovo) to poznám. Akurát pred pár dňami som si odtial kupila tenisky a balerinky. Ked oni maju stále niečo pekne!
    GIVEAWAY o kozmetický balíček

    OdpovědětVymazat
  7. ten jarní oběd vypadá úžasně a ty lodičky! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Teda já jsem se úplně sekla u fotky Farga a koukám, jak to udělal, že je z části průhledný. :D no úplně mi splynul s tím kobercem, už magořím. :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. Taky miluju botovo :D Akorát mě štve, že to posílaj PPL, takže objednávám jen když mám prázdniny :/ Díkybohu, už mám svaťák :3 JInak konvalinky mám taky v pokoji, nádherně voní :)
    www.dawardrobes.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. tvůj blog je čím dál tím lepší...tobě to tak moc sluší jsi fakt kočka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, moc děkuju :* Zahřálo to u srdíčka :)

      Vymazat
  11. Tyhle Tvé články jsou nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  12. Náhrdelníky a boty jsou krásný. :)

    Čerstvé kytičky jsou nejlepší. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)