středa 28. května 2014

My life in pictures (III.)


Moji oblíbenci


jahody a vanilkové latté// Garfield a jeho nová ,,sedačka"// nejlepší večeře// už má své místo- v koupelně


Dárečky k mému svátku, aneb mám ty nejúžasnější kamarádky <3


sestřiny 16tiny a dort od své kamarádky// originální květiny musí být// oslavujeme i v restauraci// nejlepší dort


Slavnostní oběd- grilovaná kapsa plněná šunkou a nivou & opékačky se zeleninou


banán se šlehačkou a jablka- mňam// nové pastelové lásky// zastávka v House// insta a 300 :*


Oblíbená čtveřice <3


Milé čtenářky,
vítám vás u dalšího článku ,,My life in pictures", tentokrát již u třetího. Tento typ článků baví nejen vás, ale i mě a moc ráda je dělám.
V tom dnešním můžete vidět něco málo z mých novinek, oblíbených jídel, radostí a taky něco málo ze sestřiných narozenin, kdy oslavila své šestnáctiny. No jo, holka už taky stárne a upřímně mě to akorát rozesmutní. Kde jsou ty bezstarostné časy, kdy mně bylo 10 a sestře 4.... Teď s ní tak akorát mlátí puberta, ale i tak bych ji za nic nevyměnila <3

Kdo mě sleduje na insta (odkaz ZDE), mohl pár fotek už vidět, ale tady jsou přeci jen v lepší kvalitě a velikosti :-)



Mějte krásný den!

A.

18 komentářů:

  1. Plneny kapsy mam taky rada a banan se slehackou bych si dala:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Plněné kapsy miluji :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně :) Jedno z mých nejoblíbenějších jídel.

      Vymazat
  3. Z týchto fotiek to vyzerá tak, že si niekto žije :) obzvlášť závidím gélový lak od Avonu, už si naň robím zálusk :) veľmi pekné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenom někdy :) Lak z Avonu už jsem vyzkoušela a je tedy opravdu perfektní, takže jej vřele doporučuju :) Děkuji :*

      Vymazat
  4. To všechno jídlo ! Mmm, jesteže teď mám oběd, jinak bych tu okousalu tu obrazovku! :D Pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si to všechno dala klidně znovu :D Děkuji :)

      Vymazat
  5. Úžasné fotky, někdy mám ráda tyhle oddychovky, kdy se člověk jen "pokochá" a nemusí moc číst a nic :D :) co mě zarazilo je, jak krásně čisté máš baleránky, ty mi uvnitř nejdou moc v čistotě udržovat :( takže Tě chválím! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      No teda, zase tak čisté je nemám, i když to tak z té fotky vypadá :D Já je tedy umývám, ale samozřejmě jde na nich poznat, že byly obuty :)

      Vymazat
  6. Vždy, keď u Teba vidím tu Bi-es voňavku, mám 100 chutí Ti poslať svoju:D Dostala som ju na Vianoce, ale nejako mi nesedí :( Day By Day

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? A to mně zase voní :) Máš úplně tu stejnou?

      Vymazat
  7. jé vy jste se ségrou o 6 ? :-) taky jsme s bráchou o 6 let, řekla byhc že je to ideální věkový rozdíl :-) chtěla jsem tento rozdíl taky mezi dětmi, ( starší jde do první třídy a maminka je na mateřské, což je ideální ) ale když jsem zjistila že to by znamenalo nejpozději ted podruhé otěhotnět ( juli měla ted 6 ) , tak jsme to odložili na neurčito, nějak se mi do toho nechce :D magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano. O 6 let :) To chápu. Ne vše vyjde, jak si člověk naplánuje. Já si do budoucna přeji nejprve chlapečka a do cca tří let holčičku :) Ale kdo ví, jak tomu bude :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)