pondělí 12. května 2014

(New in) Kryt na telefon

Už cca po týdnu, kdy jsem si z ebay objednala nový kryt na telefon, mi dorazil a jsem z něj vážně nadšená. Přišel pečlivě zabalený a opravdu rychlostí blesku. Jindy to z ebay trvá mnohem déle.
K objednávce se připojila i má kamarádka, která se vybrala bílý kryt se sovičkami. Ten je tak sladký!!!
Já jsem si bohužel musela pečlivě vybrat, protože můj zadní kryt je zlatý a zrovna bílý kryt by na něm vypadal hodně zle. 

Hnědý kryt s květinami je neutrální a ke zlaté barvě vypadá naštěstí hezky. 
Myslím, že u jednoho krytu nezůstanu a brzy si objednám další, protože je to dost praktická věc.




Vlastníte kryty na telefon, nebo vám to přijde zbytečné? 
Kde své kryty nejčastěji nakupujete?

Mějte se krásně!

A.

14 komentářů:

  1. Já taky čekám ale asi na 7 kousků :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásnej, kryt nevlastním, jelikož telefon mám furt uzavřen v takovym tom krytu na magnet, takže zbytečnost. Navíc mobil mám fialovej a zadní kryt s různýma obrázkama, který se mi líběj by byl moc :D
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ja sa ozývam ešte z doby kamennej, lebo na môj 500 ročný telefónik snáď kryty ani nerobia :D Hľadala som večnosť, môj mobil je taká malá piškótka, všetky kryty sú mu veľké... Nakoniec som si naň kúpila takú čiernu kapsičku na zips (samozrejme, o niekoľko čísel väčšiu), ktorú v čiernej kabelke neviem nájsť... Ale! Svoju šunčičku mám rada a keby bol na ňu taký sovičkový kryt, určite jej doprajem! :-) Day By Day

    OdpovědětVymazat
  4. Já kryty nekupuji, ale vždycky jsem chtěla takový ty se zajíčkem a tak, ale je to dost nepraktické. Tyhle dva se mi líbí :))

    OdpovědětVymazat
  5. jéé, oba jsou krásné! :)
    já mám už svůj 4. kryt - mám na ně vážně úchylku :D první dva jsem měla celé z kamínků, pak Hello Kitty a teď bílý s galaxy peříčkem <3 nelepší jsou určitě na ebay! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle vypadají fajně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. No ty jsou krásné oba :-) Já mám podobný sovičkový, akorát modrý a sovičky jsou větší. Když jsem ho kupovala, tak vypadal, že bude hodně bledouňce modrý - spíše do bíla a pak jsem byla překvapená tmavší barvou. I tak ho ale zbožňuji, na eBay se dá nakoupit za pár kaček :-). Pak mám i silikonový sytě růžový. A dnes ráno jsem si objednala 3D lezoucí kočičku a jeden bílý průhledný :-) :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Moc roztomilé kryty, hlavně ten se sovičkama. Krásné!

    OdpovědětVymazat
  9. Miluji kryty na telefony a kdyz zrovna nezapomenu, menim i denne :) mam kolem 20ti kusu - to je fakt sila :/ :D a prijdou mi prakticke a i zaroven tak menim image sveho telefonu dle nalady a i outfitu :)

    OdpovědětVymazat
  10. tie sovicky su mile...ja som si uz pozerala na ebay asi za 4 dolare, co je naozaj malo :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
  11. Ja uz si na nejaky dlouho brousim zuby, ale bojim se, ze jakmile koupim jeden, tak tomu hned propadnu a budu muset krome sebe oblekat i svuj telefon :D
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)