úterý 27. května 2014

(OOTD) 26.5.

Dalším květinovým přírustkem do mého šatníku jsou tyto šaty z F&F. Zamilovala jsem si jejich střih, pohodlnost, ale především jejich barevnou kombinaci. Líbí se mi i v kontrastu s mým lehkým opálením, protože více vyniknou, co myslíte?

Včera jsem po cestě do autoškoly lehce zmokla, ale fotky jsme stejně stihli nafotit, tentokrát na trošku netradičním místě u mé bývalé střední školy. Snad se vám budou líbit :-)








Šaty F&F/ džiska House/ pásek, psaníčko a hodinky Mohito/ balerínky Botovo



 Přeji všem krásné úterý!


27 komentářů:

  1. Šaty s džískou parádní, ale pásek se dle mého názoru k tomu zbytku nehodí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Pásek se mi k tomu líbí, příště třeba zkusím jiný :)

      Vymazat
  2. Ty šaty jsou naprosto parádní! :) moc ti sluší a u té zdi s graffitama je to super:))

    OdpovědětVymazat
  3. Saty jsou nadherny, v F&F jsem byla, ale bohuzel je nevidela.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Krasny, Anetko! Saty ti moc slusej, s tou dziskou jsou fakt bezva, moc hezky to k sobe jde! A ta zed za tebou je skvela, moc hezky fotky :):*
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Myslím, že budou patřit mezi mé nejoblíbenější :) Děkuji :)

      Vymazat
  6. Ty šaty vypadají dokonale!! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. na fotkách ti to hrozně sluší a ty šaty... dokonalost!:))

    OdpovědětVymazat
  8. Bože, to je úžasný outfit :) A ty šatky s džískou, prostě paráda.

    OdpovědětVymazat
  9. super saty a moc moc se mi libi tve vlasy! :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O NEREZOVÝ ŠEJKR na koktejly nebo kávičku
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/05/letni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne šatičky, kvietkové mám najradšej:-) Day By Day

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem poslední dobou na květy uchylačka :D Děkuju :)

      Vymazat
  11. Šaty jsou nádherné! :) zjistila jsem při pohledu do skříně, že jsem totální úchyl na květinové vzory, a na proužkaté věci :) Jinak pěkná džíska (musím jí pocvhálit, mám stejnou :D :P).. no prostě kočka jako vždy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, nic si z toho nedělej :D Moc děkuji :*

      Vymazat
  12. Ty šaty jsou nádherné a ty fotky jsou jako do časopisu. Jsi jako panenka. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)