čtvrtek 8. května 2014

(OOTD) 7.5.

Hezký čtvrteční den!
Máme tady další volno. Někteří sice pracují, ale doufám, že pro většinu je odpočinkovým a trávíte ho podle svých představ. Já rozhodně ano- po boku mého přítele a rodiny.

Včera, než jsme s mamkou vyrazily na návštěvu za Věruškou a Šimonkem, jsme nafotily outfit, ve kterém jsem jela. Pořád jsem si nebyla těmito kalhoty jistá, ale nakonec se v nich cítím skvěle, i když mi až moc ,,dokonale" obepínají postavu, která není zrovna výstavní. Kalhoty jsou samy o sobě dost výrazné, proto jsem už zbytek outfitu doladila světlými barvičkami. 









Sako Ann Christine/ košile Orsay/ kalhoty Amisu/ balerínky Botovo/ psaníčko New Look/ náhrdelník H&M/ hodinky Mohito/ náramek Claire's




PS: Dneska máte poslední šanci zůčastnit se giveaway. Zítra vyhlásím vítězky :) 

Krásný den všem!



18 komentářů:

  1. sluší si to :) Kalhoty mají perfektní barvu. Já teď vůbec nestíhám fotit outfity, ale snad se dnes zadaří :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to slusi! V tech vyraznych barvad vypadas moc dobre a me teda nejvic nadchl ten nahrdelnik, je naprosto bozi!
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi to líbí. :) A moc ti to také sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Opět super outfit :) není co bych dodala.

    OdpovědětVymazat
  5. ty jsi krásná :) moc se mi ten outfit líbí!!

    http://karolinarblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásna kominácia!!! Jemné, ženské a zároveň neprehliadnuteľné :) Kabelka je božská ;)
    LIPSTICKS JUNGLE
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. Opět super outfit! :))) Líbí se mi balerínky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý outfit, červené kalhoty jsou super, podle mě červená barva celkově dodává více sebevědomí :)
    www.bokattyna.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Presne na tyhle botky jsem na botovu koukala , moc se mi libi ! Jinak anet , tady je tip na jeste 2shopy s botkama - jeden je www.danea.cz a druhy www. Danea-shoes.cz ;) maji tam taky moc pekne botky za supr ceny ;) zrovna ted tam maji dopravu nad 300 kc zdarma;) a outfit je super , moc me inspirujes ( doufam ze ti to nevadi ) ale sama nemam moc casu na brouzdani po netu a obchodech , tak vzdycky kouknu k tobe na blog a hned vim co si priste oblecu nebo co mi chybi v satniku ;) moc ti fandim !;) magda

    OdpovědětVymazat
  10. Opět krásný outfit i barvičky :) Ty baleríny mě na botovo taky zaujaly, jsou fakt krásný.. na noze hned vypadají jinak než jen samotné boty :))

    http://beauty-mischigan.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný outfit! Skvěle sladěné:)

    OdpovědětVymazat
  12. Super moc ti to sluší....jinak vubec nepiš že nemáš výstavní postavu máš nádhernou postavu ....jsi krásná moc ti všechno sluší ...:) Mě se tvoje postava moooc líbí...:)

    OdpovědětVymazat
  13. Kraasne. Jarne a farebne. Kabelka a nahrdelnik sa mi velmi pacia. Ale najlepsi doplnok tvoj krasny usmev :)

    OdpovědětVymazat
  14. krásný outfit, ty hodinky vypadají skvěle! :-)

    OdpovědětVymazat
  15. V tomto oblečení vyzeráš krásne a máš nádherné vlasy. Prajem Ti pekný víkend.
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)