pátek 23. května 2014

(OOTD) Ach ten západ slunce....

Za tyto fotky jsem neskutečně šťastná. Vděčím za ně svému příteli, kterého snad focení mých outfitů začalo konečně bavit. Sice to mohlo přijít dříve a vyvarovali bychom se tak zbytečným hádkám, ale to k tomu asi patří. Není jednoduché být, dá se říct, ,,fashion" blogerkou, i když se můj blog nezaměřuje pouze na módu. I mojí sestře, která mi fotí většinu outfitů, se někdy nechce, i přesto, že focení miluje. Potom mi nezbývá nic jiného, než vymyslet jiný článek a outfit nafotit později.

Teď jsem ale trošku odbočila. 
Miluji západ slunce a fotky, které při něm vznikají. Mají své určité kouzlo, které mě snad nikdy neomrzí. Číší  z něj pozitivní energie, dobrodružství, radost, romantika a spousta dalšího. Je jen na vás, jak moc se necháte unést. 
Na fotkách, kromě úžasného západu slunce, můžete vidět i můj nový top, který jsem si koupila v outletovém Nextu, a skorts, které jsem si objednala na Botovu společně s balerínkama a sandálkama.






Poslední dobou jsem si taky oblíbila kabelky s třásněmi. Sice mám jen dvě, ale myslím si, že to bohatě stačí. Mám černou a hnědou, možná bych ještě uvažovala o béžové. Ta by byla super. 
Líbí se vám tento typ kabelek? Mně připomínají western a kovboje na koních, což se mi líbí :-)






Top Next/ skorts a balerínky Botovo/ kabelka H&M/ náhrdelník, hodinky a brýle Mohito/ náramek House


Přeji všem krásný pátek i víkend!

<3


PS: Tento článek je můj už 300. na tomto blogu. WOW! Ještě, že mám tak skvělé čtenářky, bez kterých by tento blog vůbec nefungoval. Vděčím vám za to :* Děkuji! 

18 komentářů:

  1. Tyto kabelky se mi líbí moc a také o nějaké uvažuji, alespoň o jedné! Západ slunce je úžasná romantika!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych vlastně brala i psaníčko s třásněmi :) Fakt se mi to líbí :)

      Vymazat
  2. Velice krásný outfit :))) Líbí se mi ta kombinace :)) A třásně jsou super taky mi to připomínají, ale žádnou nevlastním :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to bezvadně :-) Jen není ta kůže (nebo imitace kůže) nepohodlná na nošení? Jednou jsem si koupila kožené kalhoty a už nikdy víc.. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :*

      Je to pouhá imitace kůže, tedy spíš bych řekla, že to vypadá jako ,,kůže", ale materiál má do koženky hodně daleko :D
      Jsou pohodlné, ale při větších vedrech se mi budou určitě lepit na zadek :D

      Vymazat
  4. Fakt super a moc ti to sluší. Kabelka se mi taky moc líbí a uvažuji o koupi podobné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, zlato :) Určitě si takovou pořiď! Nejenže je moc hezká, ale i praktická :)

      Vymazat
  5. Západ slunce je nejkrásnější :) a moc ti to sluší:))

    OdpovědětVymazat
  6. Nemám slov :) krásné fotky, krásná Anetka, dokonalost sama :)

    OdpovědětVymazat
  7. Také miluji západy slunce a vůbec nejraději je fotím, i když jsou v konečném výsledku stejné, jako všechny ostatní západy :)) ... ty Tvoje vlasy prostě nemají chybu, jsou úžasné. Někdy bych tě chtěla vidět s rovnýma :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sice ano, ale vždycky za to vyfocení stojí, viď? :)
      Děkuju moc, akorát už potřebuji nabarvit :D Vlasy jsem si nežehlila dlouho, ale třeba mě tu s rovnýma někdy uvidíš :)

      Vymazat
  8. Závidim vlasy :( a to tričko je super ! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleeee :* Není co závidět :) Děkuji moc!

      Vymazat
  9. Nádherné fotky a ty jsi ještě krásnější :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)