úterý 13. května 2014

(OOTD) Black&White

Pro změnu jsem zase sáhla po černobílé kombinaci, kterou mám ráda. Ne vždy mám chuť na něco vyrázného. V tomto případě jsou ale lehce extravagantní právě kalhoty, které už jste tady mohli jednou vidět.
Nosím je poměrně zřídka, ale patří k mým oblíbeným kouskům, už jen díky jejich příjemnému materiálu.

Fotky jsme fotili až okolo osmé hodiny večerní, kdy už pomalu zapadalo sluníčko. Když jsem fotky uviděla, konkrétněji moje rudooranžové vlasy, zasmála jsem se. Kdyby byly více červené, řekla bych, že je mám jak Ariel :D



 






Sako, psaníčko, náhrdelník a hodinky Mohito/ tílko Zara/ kalhoty a brýle H&M/ balerínky Botovo/ náušnice Gate


Přeji všem krásný den!

A.

13 komentářů:

  1. To sáčko je parádní, Ann. Já jsem výrazným kalhotám nikdy moc nefandila, ale to se letos nějak záhadně změnilo a už jsem si stihla pořídit dvoje, úplně lehoučké, ideální na léto. Tenhle aztécký vzor je super :)

    OdpovědětVymazat
  2. S tim slunkem je to krasny, jsi nadherna! I takova cernobila kombinace se mi na tobe moc libi a i to, jake k tomu volis doplnky <3 fakt super!
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  3. Celé se mi to moc moc líbí :-) Ty kalhoty k tomu sedí úžasně :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sekne ti to :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. krásné! přestože se jedná o černobílou kombinaci, nepostrádá šťávu :)) jsi krásná a ty "Arielkovské vlasy" jsou roztomilé :D :)) <3

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší, máš úžasné vlasy! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadáš nádherně! Krásný outfit, prostě všechno.

    OdpovědětVymazat
  8. Fotky, kde svítí sluníčko jsou vždy krásné a ty jsi opět nezklamala :)) Povedený outfit i fotečky ;-)

    http://beauty-mischigan.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Great Post. You are having really Lovely Blog. Keep visiting my blog. I will too. Dear
    I am following your blog. pls follow back. xxx
    BeautyDrugs new blog post click & comment

    OdpovědětVymazat
  10. Áááá ta kabelka je boží! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já černobílou kombinaci miluji takže ti tento outfit musím stoprocentně pochválit :)
    www.bokattyna.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Love this outfit! especially the detail on your handbag! Can't wait to see what else you have to offer! <3 mishmsxo

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)