sobota 3. května 2014

(OOTD) Bomber v akci

Dnes je venku pěkně sychravo. Nebyla bych vůbec proti, celý den se jen válet v posteli.
Ve čtvrtek jsme jeli na výlet, nedaleko Opavy. Počasí bylo nádherné, i když foukal vítr. Jelikož jsem jela za přítelem s jednou kabelkou a botama, uvidíte je od posledního outfitu znovu.
Měla jsem náladu na něco barevného, a protože jsem měla v tašce sbaleného mého bombera, rozhodla jsem se vzít právě jej. K němu se mi perfektně hodily džínové kraťásky.












Bomber, náhrdelník, náušnice a hodinky Mohito/ tílko Zara/ kraťásky a brýle H&M/ psaníčko Botovo



Užijte si víkend!
A pokud jste se ještě nezapojily do giveaway, máte šanci do 8.5. :)


24 komentářů:

  1. Ahoj, musím Ti sem napsat pochvalu :-). I když bych si třeba jednotlivé kousky sama nevybrala, takhle dohromady to vypadá super a moc moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Opět moc krásné koči! A jak závidím to počasí!

    OdpovědětVymazat
  3. Máš veľmi pekný blog :) a tento tvoj outfit je parádnyy!!

    Pozývam ťa na Giveaway BLOG:WerushBerry

    OdpovědětVymazat
  4. pekne skombinované, páči sa mi to.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta bunda, panebože <3 totálně jsem se do ní zamilovala! Je z nějaké aktuální kolekce v Mohitu? Teď tam moc nechodím, abych ušetřila, ale asi to je chyba, protože mít tuhle bundu, tak budu klidně mít nucenou hladovku :D
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :* Domi, mám ji už cca 2 měsíce, ale možná ji ještě budou mít :) Stála 799,- :)

      Vymazat
  6. Outfit se mi líbí moc a hlavně to sluníčko a úsměv :) Miluju krásné počasí, které svědčí každému!

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý outfit! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasný!! Moc ti to sluší a ta bundička je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  9. Bomber je úplně skvělý, taky si chci pořídit :)!

    OdpovědětVymazat
  10. Jako na bombera nemám slov! :D je nádherný a ty jsi to jako vždy krásně poladila :)

    OdpovědětVymazat
  11. Kdybych byla malá přála bych si panenku tak by musela vypadat jako Ty :) !
    Totálně zbožňuju Ty tvé vlasy :))

    OdpovědětVymazat
  12. lovely photos!! you look great!

    OdpovědětVymazat
  13. Moc děkuju za vaše úžasné komentáře, které mi udělaly obrovskou radost :* Jste skvělé!

    OdpovědětVymazat
  14. Sexy sedinka! Nádherná bundička, květovaná je prostě nej a ach ta kabelka. Já si snad budu muset nějakou bílou pořídit.

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherná bundička, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  16. Absolutely beautiful!!! Such a pretty jacket!! Fabulous photos!! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)