neděle 18. května 2014

(OOTD) I'm an ICON

Tak! A mám po svých prvních přijímačkách. Ani nevím, jaký mám z nich pocit. Něco jsem věděla, něco jsem nevěděla, a tak jsem tipovala. Třeba to vyjde, třeba ne. Vše je ve hvězdách! :-)

Černý top s nápisem ,,I'm an ICON" jsem si koupila v pátek, když jsem jela společně s mojí sestrou na nákupy do Olomouce. Zrovna dnes slaví sestra své 16. narozeniny, a tak bylo potřeba, udělat jí radost.
Samozřejmě jsem neplánovala, že OPĚT nakoupím i já (a nejen právě tento top), ale když já si nemůžu pomoct :)))








top House/ bundička, náhrdelník, náušnice a hodinky Mohito/ sukně Choies/ balerínky a psaníčko Botovo


Užijte si zbytek víkendu, ať už u hokeje a oslav (jako já), nebo jinak!

A.

10 komentářů:

  1. Jooo, tohle je boží! Tu sukni miluju od tý doby, co jsem ji viděla poprvé a tenhle top zase o tý doby, co jsi ho dala na instagram :D já se snad do toho Housu vypravim nebo co :D moc ti to sluší, máš to fakt krásně sladěný!
    www.dombydom.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi hezký outfit! Moc ti sluší! Super ICON triko.

    OdpovědětVymazat
  3. Anet, jsi kočka! Nad tou sukní jsem taky uvažovala, ale přijde mi trochu předražená. Laura

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi kočka! :) Mega moc ti to sluší...ta sukně je parádní :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ta sukýnka je uplně nejbožejší! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten top je parádní! Božsky zkombinovaný outfit:))

    OdpovědětVymazat
  7. To je parádní. Chtěla bych mít taky takovou hlavinku na tak skvělé kombinace :-) Ještě, že se máme kde inspirovat :-*. Moc ti to sluší :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Great looking outfit!! Skirt is wonderful. You look fabulous!! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)