středa 21. května 2014

(OOTD) Jsou libo skorts?

Skorts

Dlouho jsem jim nepřišla na chuť. Pořád jsem se sama sebe ptala, co je na nich tak úžasného, že se o nich každý baví a potkávám v nich čím dál více slečen. 
První skorts jsem si vyzkoušela v House, ale zrovna ty vypadaly přesně jako sukýnka a to jsem nechtěla. Dala jsem jim ještě jednu šanci a objednala si tyto lososové z ebay. Ehm! Do lososové barvy mají daleko, jsou spíš meruňkové, ale vem to čert. I tak je barva naprosto skvělá a ideální na léto <3 No ne? 

Nemohla jsem se dočkat, až si je vezmu na sebe. Možná právě proto je v outfitu vidíte tak brzy :-)
Taky jsem si ale všimla, že pořád ke všemu tahám bílé psaníčko, tak snad vás ještě neomrzelo!








Sako Ann Christine/ tílko a náhrdelník H&M/ skorts ebay/ psaníčko a balerínky Botovo/ hodinky Mohito


Krásný den všem!


19 komentářů:

  1. Krasny jarni outfit. Sako mam stejny:)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jeee, fakt? Na tohle sako nedám dopustit, mám ho nejraději ze všech :-)

      Vymazat
  2. Na skorts se budu muset take mrknout, vypadaji dost dobre a Tobe velmi slusi! Tve bile psano me neomrzelo :) moc se mi totiz libi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyto jsou i pohodlné :-) Děkuju moc, Andy!

      Vymazat
  3. Taky bych si chtěla pořídit skorts :))) Tobě to velmi sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si je upřímně nekoupila, ale tobě moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky dlouho rozmýšlela, ale nakonec jsem za ně ráda :-) Děkuju!

      Vymazat
  5. Very nice!! You look fabulous!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento trend ma obisiel ale v mojom pripade by som k nim zvolila opatky alebo sandalky, balerinky asi nie.Tak niejak deformuju postavu pri kratasoch alebo sukniach. Len tak medzi recou Ty mas uzasne nohy,pevne a pekneho tvaru, nepaci sa mi totiz ked maju dievcata nohy ako spajdlicky... uz minule leto som ich obdivovala. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lodičky by byly určitě lepší. S tím nemohu nesouhlasit. Tak příště :-)
      Jeeee, děkuji! :O :* Pevné je sice mám, možná je mám až moc svalnaté, ale i ten tuk se na nich bohužel objeví- především na vnitřní straně stehen :/

      Vymazat
  7. Cute!

    Would you like to follow? Let me know & I follow right back!

    Kiss,
    PERONALBLOG|G+|BLOGLOVIN’|FACEBOOK|INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  8. Dear, I’d like to say that your blog is awesome! And everything is amazing! I like your design, your photos and your style! Your outfits deserve separate attention!)

    will be happy if you find a minute to visit my blog)

    www.dianacloudlet.com

    OdpovědětVymazat
  9. moc ti to slusi!! musim obdivovat barvu te skort <3

    OdpovědětVymazat
  10. Skorts :D To je strasne vtipnej nazev.

    OdpovědětVymazat
  11. Můžu se zeptat, jakou sis objednala velikost? :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)