čtvrtek 29. května 2014

(OOTD) Zelená & podpatky

Tyto fotky jsou ještě z překrásné slunečné neděle, i když se sem tam objevovaly mraky. Počasí bylo pořád doslova tropické, a tak jsem poprvé vytáhla šaty. K nim jsem si po dlouhé době vzala i lodičky.
Zelenou barvu, jak už víte, zrovna nemusím. Vyjímku však tvoří právě tato zelená, jakou mají šaty. Ta se mi jako jediná líbí a cítím se v ní dobře, jako v ostatních oblíbených barvičkách :-)










Šaty Lefties/ pásek Bershka/ psaníčko New look/ lodičky Botovo/ brýle Reserved/ náhrdelník H&M/ náušnice a hodinky Mohito/ prstýnek Rossmann



Přeji všem krásný čtvrteční den!

:-)

24 komentářů:

  1. Ty šatičky jsou moc krásné. Já zelenou také nemusím, ale takhle v celku se mi to líbí :-). Snad se nám to počasí umoudří.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krasne, barvicka Ti slusi a mne se to moc moc libi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee, ty saty ti strasne slusej, skvelej strih i barva, tyhle barvy ti uzasne jdou k vlasum! :)) moc hezky fotky :*

    OdpovědětVymazat
  4. Šaty jsou nádherné! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní kombinace! Moc ti to sluší:))

    OdpovědětVymazat
  6. Šatičky vypadají nádherně! tuhle barvu mám strašně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné šaty, tuto barvu miluju, moc ti sluší!

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Great Post. Lovely Blog. I am really loving your blog.
    I am following your blog. pls follow back,xxx
    BeautyDrugs new blog post click & comment

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)