neděle 11. května 2014

Pozdrav :-)

Krásnou neděli, milé čtenářky!
Právě jsem si sedla ke kávičce a relaxuji. Venku prší, nedá se nic dělat, ale člověka to dost negativně ovlivňuje. Ke všemu mi už odjel přítel domů, achjo!



Chtěla jsem vás jen pozdravit a zeptat se, jak jste si užily víkend a copak jste dělaly.
V pátek jsem pořádala párty s holkama, která se protáhla až do šesté hodiny ranní. V 9:00 jsme vstávaly s takovou kocovinou, s jakou už dlouho ne, tak si představte, jak moc jsem si užila krásný sobotní den. Haha.
Ale párty byla suprová!

To jsem trošku odbočila. Dneska je Den matek, a tak mě zajímalo, zda jej slavíte a maminky obdarováváte nějakou maličkostí.
Mamka měla ještě jmeniny, takže slaví dvakrát. To se někdo má. Koupila jsem jí kytičku, čokoládová srdíčka a oblíbený tělový krém. Myslím, že svůj účel to splnilo a mamku to potěšilo :)



Mějte se krásně!

A.

19 komentářů:

  1. Náádherný relax, ta kávička vypadá skvěle. Já mám bohužel až do června zkouškové, takže mé celodenní a denodenní aktivity jsou jen sezení a ležení v učení a studium... :(( Ale nezapomněla jsem na maminu a i já jí přichystala - jako každý den - sladkou snídani a dostala ode mě co má ráda, čokoládovou kávu, oříškovou čokoládku a také slané krekry na chroupání s přáníčkem,tak jí to potěšilo a jak píšeš, účel myslím krásně splnilo =)
    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla výborná. Takové kávičky miluju :))
      Zkouškové uteče jako voda a budeš mít prázdniny, uvidíš :) Držím pěsti u zkoušek i zápočtů!
      Teeeeeda! To věřím, že měla maminka radost. Já bych ji měla už jenom z té sladké snídaně :)

      Vymazat
  2. To já jsem si zase uvařila čajíček a tak nějak nic nedělám, venku taky prší :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska už nám naštěstí svítí sluníčko, jen nevím, jak dlouho to vydrží... :)

      Vymazat
  3. Mamka nerada slaví všechny takovéhle věci, ale samozřejmě, že jsem jí kytičku dala.:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znám pár takových a dle mého je to zcela normální. Každý upřednostňuje něco jiného :)

      Vymazat
  4. Kávu, svíčku a časopis mám teď taky v plánu :)

    OdpovědětVymazat
  5. U nás pršelo odpoledne, to počasí si dělá co chce, ale teď je hezky a svítí sluníčko ale je chladno :( ...
    Asi si půjdu uvařit čajík, navnadila jsi mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! V jednu chvíli je nádherně, teploučko, skoro léto (jako tomu bylo v sobotu) a na druhý den se nadmíru ochladí.
      Pak se divím, že jsou kolem mě všichni nachlazení. Takové změny počasí jsou pro nemoc jako stvořené :/

      Vymazat
  6. Anetko, nádhera... Já zase odjela domů od přítele =( Mám plnou hlavu věcí do školy, takže časopis teď měním za učení =((( Už aby bylo po všem! Den matek také slavíme, tedy snažím se mamuše vždy udělat radost. Letos jsem jí dala svítivý kaktus =) Byla z něho nadšená! Na menší oslavě narozek kamarádky jsem byla v pátek a teda jela jsem domů kolem 11, ale také jsem si to náramně užila a zjistila, že mi stačí tak málo alkoholu a jsem "nametená" =D =D =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brzy bude, neboj, jen to musíš vydržet :* Svítivý kaktus? O něm slyším poprvé :-) Jůůůů.
      S tím alkoholem jsme dvě. Všimla jsem si, že nám stačily dvě skleničky a už jsme svítily jak měsíc :-) Haha.

      Vymazat
  7. Moje mamka má pro změnu den před tím narozeniny, takže jí dám většinou dárky dohromady a na den matek jí jen popřeju. Koupila jsem jí kytičku a upekla velký croissant s čokoládou ve kterém si mohla sfouknout svíčku :) Takže tento víkend byl super, vidím že ty jsi se také nenudila když byla párty :)
    www.bokattyna.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych to tak řešila :-) A ten croissant zní výborně, mňam! Jsem ráda, že i ty sis víkend užila :-)

      Vymazat
  8. Já jsem mamce jen zavolala, dělí nás 45km a jelikož jsem časově vytížená učením, dárečky budou muset počkat. Chci jí určitě něco koupit, přemýšlela jsem na krémem na obličej, ten jí došel :-). Mě je celý víkend špatně, zítra už snad bude líp.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jasné, Lill. Mamka to určitě chápe. Hlavně, ať je ti lépe a všechno ve škole zvládneš :-*

      Vymazat
  9. Ahojky Anet :) jelikoz sama jsem máma ( ale duší dítěte ;)) tak mi dnes k " svátku " manzel dokoncil rekonstrukci obyvacku a loznice ;) jeste chybi obraz do obyvaku a bude hotovo , hura ;) mozna pak pridam nejakou fotku na fb az to bude komplet :) mej se krasne a tesim se na dalsi outfity ;) magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Magdi :-) Teeeeeda, to se někdo má! S fotkou počítám, moc se na ní těším :-)
      I ty se měj krásně, outfit bude brzy!

      Vymazat
  10. Takoou krásnou kytičku jste taky nedávno dostala. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)