čtvrtek 1. května 2014

Prvomájová giveaway

Moje milé čtenářky,
vítám vás u prvomájového článku a s ním přináším i prvomájovou giveaway.


Jelikož se vám tyto náhrdelníky tolik líbily a nechci, aby zůstaly nevyužity, rozhodla jsem se, že dvě z vás obměním. V balíčku pak na vás bude čekat kromě náhrdelníku i malé překvapení :) 

Podmínky jsou jako vždy jednoduché:

1. Být mým pravidelným čtenářem přes GFC
2. Vybrat si, který náhrdelník byste v balíčku rády našly
3. Zanechat mi v komentářích váš e-mail

Vítězku vyhlásím příští týden ve čtvrtek, čili 8. 5. 2014.
Hodně štěstí :*




Mějte se krásně!

53 komentářů:

  1. Ty jsou úžasné !
    Za mě rozhodně ten první. :)
    blaschkeova.z@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ooooo, tak ten čierny je prekrásny!!! Ak by mi to vyšlo, tak si ho poprosím... :) Sledujem Ťa pod menom Day By Day a môj e-mail je daybydaybyivana@gmail.com. Krásny víkend prajem! :-) Day By Day

    OdpovědětVymazat
  3. Ten cierny je krasny, takze keby to vyslo prosila by som si ten:-) katarina.kapustnikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Mňa pre zmenu oslovil ten zlatý, sledujem ťa pod mojím menom. Môj e-mail livia.sidlo@gmail.com

    Jednu májovú giveaway nájdete aj u mňa :) http://panoptikumkrasy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi ten menší , zlatý :)
    kubenkova.katerina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji přes GFC jako Miška
    Ten první :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne za mňa ten prvý nikaavukova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. líbí se mi ten druhý :)
    tessie.em@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné! :) Moc by mě potěšil první náhrdelník! Přeji všem krásný první máj! :)
    Sleduji GFC - Ivana Mikuličková (hezkakytka).
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. oba dva jsou úžasné!
    ale já bych ráda v balíčku našla druhý:)
    GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Za mě jednoznačně ten první :)
    Veronika.kubickova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji moc ráda,tvůj blog patří k mým top blogum,které ráda sleduji!:-) Líbil by se mi ten zlatý.:-)
    ivetmerkel@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Pravidelně čtu tvůj blog a oba jsou krásný! Za mě ten druhý :)
    kr.simova97@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Jůů, já bych ráda v balíčku našla ten první :-*
    lillynka69@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. GFC Cosmetics and me a mail janca-777@seznam.cz :)
    Oba náhrdelníky jsou krásné, ale hodil by se mi ten první :)

    OdpovědětVymazat
  17. Oba jsou krásný ale radši ten první:)
    A.n.d.r.e.y.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Viac sa mi paci ten prvy :)

    jaivjak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj :) oba sú super,ale viac sa mi páči ten prvý čierny a zrovna dnes som vo výpredaji kúpila náušnice,ktoré by k nemu pasovali :-P ;) barbora.peskova24@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Oba jsou hezké, ale kdybych si měla vybrat, tak by to byl ten černý :)
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Jsou krásné oba dva, více se přikláním k tomu prvnímu. :-)
    patricie.svobodova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Oba dva jsou krásné, ale vybrala bych si ten první :)
    mischigan.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Nevím nedokážu si vybrat :D Tak asi který zbyde O:)
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Tak, podmínky splněny.
    Jinak mě se určitě moc líbí ten první, wow! :-)
    A e-mail, kdyby jako že náhodou :-) lucie.syslova@seznam.cz

    Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  25. Pravidelně sleduji jako Romana Lánská :)
    Hrozně se mi líbí ten první náhrdelník :)
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Máš krásný blog a moc pěkné outfitky ;) Vždy mě dokážeš inspirovat. Náhrdelníky jsou oba moc krásné, ale přece jen, ten první je zajímavější :)
    S.Parmova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Jsou krásné oba, za mě ale ten druhý :)
    s.juzkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. nádherný náhrdelník je ten první.. budu si držet palečky :))
    26nikolka26@seznam.cz
    sleduji tě přes gfc - Nikola Nikolová

    OdpovědětVymazat
  29. Tedy to je super soutěž :P

    Ja bych brala ten velky černý - první. Email - andreakopecka95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Nádherné náhrdelníky ! Přesně tak honosné by se mi hodily. Mě se asi více líbí ten zlatý. :)
    nilmusilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Zbožňuju ten černý. Je mi jasné, že nebude lehké vybírat mezi tolika zájemkyněmi a proto asi zůstanu jen u chvály Tvého blogu a pravidelného sledování, jak jsem to dělala do teď. Dokonce zítra maturuji a přesto jsem tady- nemoc :D. Přesto, kdyby to vyšlo, můj email je wild.gabi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  32. no tak v takýchto veciach som veeeľmi nerozhodná,,:) mám rada výrazné náhrdelníky a zas mám rada, keď sú kombinované so zlatou, ... rozhodnutie teda nechám na teba :) Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  33. Ahojky, oba jsou krásné, ale čiré kameny jsou zkrátka neodolatelné. Tedy první je top. :)
    katja.kabatova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Ten první je nádherný♥ kdyby se mi poštěstilo, tak bych za něj byla hrozně ráda
    Sleduji tě jako Caroline Red-haired a můj email je xlolkax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. druhý nahrdelník
    zemkovaivana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. ten prvý je krásny ! :) no pre mňa až príliš veľký, takže by som si v balíčku rada našla ten spodný druhý náhrdelník ! :)
    nikolaorechovska@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  37. Jsou krásné oba a líbil by se mi víc asi ten první :) žádný doma ještě nemám a musím to napravit! :D

    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  38. jéé, ty jsou úžasné <3 ráda bych vyhrála ten zlatý :3
    eapril@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. sleduju :)
    líbil by se mi ten první!
    glazurka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj! Blog sledujem ako patty nightdream a môj email je crazybooks@azet.sk
    Neskutočne sa mi páčia oba ♥ Viac by sa mi páčil ale druhý náhrdelník. :D

    OdpovědětVymazat
  41. Oba jsou nádherné :* u mě vyhrává ten černý.
    luckaopatrilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. sleduji tě (dokonce i na Insta:D)
    a strašně se mi líbí ten se stříbrnými kamínky:)
    Annettak2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Ja bych vyuzila oba dva :D takze rozhodovani je hodne tezke, tudiz bych to nechala zcela na stestene, nybrz bych si s obema vedela rady, jak je zkombinovat a ani jeden podobny nevlastnim :)
    Kkiss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Líbí se mi oba, ale ten jemnější bych pravděpodobně unosila více. :) Nejsem moc výrazný typ, takže bych dala přednost tomu méně nápadnému, ale určitě neméně krásnému. ;))

    len.horakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. No jee, to je nádhera! :) Využila bych oba :) Možná raději ten do zlata :)

    hola.ro@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. gfc:kiki
    ten první :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. ses strašně hezká máš tak krásný vlasy to na úvod :3
    Mám ráda vše extravagantní proto chodím na tvůj blog takže ten s těmi kameny :)
    cackova.lenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Náhrdelníky se mi líbí oba dva:) Nemůžu se rozhodnout.
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Oooo, tak ten první, to je paráda :) doufám, že se usměje štěstí :) katka.sk@seznam.cz
    S pozdravem Gleys

    OdpovědětVymazat
  50. tak ten černý s kameny je boží. určitě bych pro něj našla využití :D :))
    skvělá giveaway, s mojí smůlou s výhrou nepočítám, ale budu hrozně závidět tomu kdo ho dostane! :))
    nat.zipserova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Jéé ja stejně nevyhraju ale ten první je užasnej...užasnej....:)
    Jitus32@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Ten prvnííí :-*
    veruskaPerka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)