neděle 4. května 2014

Radosti z BornPrettyStore

V pondělí, spolu s ostatními balíky, mi dorazila zásilka i z bornprettystore.com. Bylo mi umožněno vyzkoušet kosmetické produkty, které jsem si sama vybrala.


Hned na první pohled mě zaujala úžasná paletka očních stínů. Nejenže obsahuje nádherné barvičky, ale je především v naprosto dokonalém zlatém obalu, který působí elegantním a luxusním dojmem. Ach ta zlatá!
Kromě stínů najdete v paletce i zrcátko a malý štěteček.




Stíny se nanáší opravdu krásně, záleží už pouze na tom, jak moc výrazné je na očích chcete mít. Já si nepotrpím na fialové a celkově tmavé odstíny, takže ty zřejmě ani nepoužiji. Za to bílý, narůžovělý a bronzový odstín vede.


Jako druhou věc jsem si do košíku přihodila tento roztomilý růžový štětec na make-up.
Je ve tvaru srdce a má dokonale jemné štětinky, které jsou na pokožce velice příjemné. Opět je na něm něco ,,ze zlata", a tak s paletkou tvoří dokonalou dvojku.



Na závěr mám pro vás kupón s 10% slevou. Pokud si budete chtít z jejich stránek cokoliv objednat, stačí jej zadat. Poštovné je zdarma a doručení je, dle mého, docela rychlé. Cca do 14 dnů by vám měl balíček dorazit. Alespoň tak to bylo u mě. 




Máte už s touto stránkou nějaké zkušenosti
Líbí se vám jejich produkty?



Mějte se krásně a přeji všem hezkou neděli, i když by mohla být teplejší :)

11 komentářů:

  1. Vypadá to krásně. Už jsem se tam koukala, ale přiznám se, že se trochu obávám složení. Musím to více prozkoumat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho jsem se obávala i já, Marti. Reakce se naštěstí žádná nedostavila, ale co dané produkty přesně obsahují, to netuším.

      Vymazat
  2. Skvělý výběr- u mě by zabodovaly právě ty fialové odstíny :D a štětec je naprosto kouzelný:)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to krásně, asi bych z toho taky nejvíc použila ten bronzový a narůžovělý odstín. Tu stránku ale vidím poprvé.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé to je roztomilý ten štěteček!

    OdpovědětVymazat
  5. ja mám tiež srdiečkový štetec ale z H&M :)

    OdpovědětVymazat
  6. Paletka vypadá nádherně!
    i štětec je naprosto skvělý! taky mám doma takový ve tvaru srdce a jsem s ním naprosto spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  7. Štěteček je nádherný :) Stíny vypadají dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. túto stránku nepoznám, no minule som ju akurát zahliadla na inom blogu. Paletka ale vyzerá užasne :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)