čtvrtek 22. května 2014

Slunce & Relax

Krásný čtvrteční den!

Taky si tolik užíváte nádherného, teplého počasí

Mně to tak chybělo! Není nic lepšího, než popadnout plavky, opalovací krém, sluneční brýle, telefon s hudbou, vodu a něco dobrého na zub, lehnout si na sluníčko, relaxovat a všude kolem sebe pociťovat teplý vzduch a paprsky slunce. Miluji to! <3






Mějte se krásně! 

Já už se místo opalování koukám na hokej a pevně věřím, že vyhrajeme :-)


14 komentářů:

  1. Mně to opalování hrozně nebaví. :D nikdy nevydržím ležet dýl než půl hoďky. Jedině na koupáku nebo u moře, ale doma vůbec. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Treba ísť na 8 hod. do roboty a hneď ťa to bude baviť :D:D Nie je nič lepšie, ako prísť unavená z práce a ľahnúť si na lehátko a proste len relaxovať a príjimať slnečné lúče :)

      Vymazat
    2. Ani po 12 hodinách v práci pro mě tohle není relax, ale spíš utrpení. :D

      Vymazat
    3. U moře je to opravdu o něčem jiném, to máš pravdu :) Ale i tak mě to doma baví (pokud nejsou maximální tropy, to se pak po půl hodině balím a jdu domů) :D

      Vymazat
  2. Úžasný relax, dokonalý dortík, hezké plavky:-)
    Nicméně já jsem antimilovník léta a veder! :-) Nemám ho ráda, nedělá mi ani moc dobře,takže je mi nejlépe doma v chládku, ve stínu, v relativním "chladu"..já mám nejradši podzim a jaro, pak zimu a až naposled léto, takže i ho sice v rámci možností užívám, když to vůbec jde, ale jinak ho nemusím:)
    Ale tobě se očividně na SLunku líbí, jen se nepřipal:)

    OdpovědětVymazat
  3. Strašně ti tenhle odpočinek závidím! Já celý týden byla zalezlá odpoledne na praxi, takže žádné slunění :)

    OdpovědětVymazat
  4. Anetko, to Ti závidím :D Já opalování nesnáším, vždycky se začnu nudit a vymýšlet jiné aktivity :)) Dneska jsem si lehla, a vydržela jsem to asi pět minut, protože moje velká lavička akutně potřebovala natřít :D

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem se oaplovala akorát včera :))) Krásný vršek plavek :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Opalování mě moc nebaví .. musí být fakt hezky když už se opaluji a musím být u bazénu nebo u moře, jen tak mě to prostě vadí a jdu po půl hodině domů :D ! a nebo se ráda opaluji když jsem třeba na zahradě s někým, to je hned jiné. Máš nádherné plavky!

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto souhlasím, není lepší počasí než tohle! Lepší než 40cítky a dusna, jako loni v létě. Teď je to úúplně ideální a kéž by tohle počasí zůstalo co nejdýl. Jinak strašně pěkné plavky, taky jsem tyhle podobné chtěla, ale bohužel mě dělají ještě plošší než jsem.. :DD

    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovědětVymazat
  8. Pocasie Ti zavidim :) U nas tak pekne nieje. Drzim palce v hokeji. Kedze sa Slovakom nepodarilo postupit tak nech sa dari aspon Vam Cechom. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mam stejne plavky a stejny opalovaci kreeem ;) magda

    OdpovědětVymazat
  10. Wow!! Amazing Bikini top!!! You look incredible!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. strašně pěkné plavky,to počasí je pěkné a to tvé jídlo

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)