pondělí 26. května 2014

Tipy na jarní nehty

Poslední dobou moc ráda experimentuji s nehty. Jaro je v plném proudu a léto se blíží. Omrzely mě jednobarevné nehty, a proto se snažím vymýšlet různé barevné kombinace. Zároveň se snažím, aby nebyly přehnané a byla jsem to stále já :-)

Minulý týden jsem měla náladu na růžovou a bílou. Zvolila jsem bílý lak od Ingrid Cosmetics (z drogerie Teta), světle růžový lak od Miss Sporty v odstínu 3086 a tmavší růžový lak od Miss Sporty v odstínu 2299



Včera jsem měla pro změnu náladu na něco výraznějšího, a tak jsem sáhla po mých novinkách, a to pastelově žlutém laku od Miss Sporty v odstínu 3343, korálovém laku od Rimmel London v odstínu 415 instyle coral a zlatých třpytkách z H&M.
Už jsem i docela opálená, takže tyto barvičky fakt září :-)





Která barevná kombinace se vám líbí více?
Budu se těšit na vaše názory :-)


Mějte krásný začátek týdne!

A.

11 komentářů:

  1. Lakuju o sto sest :D ja teda rada i dovocinky a zrovna na zitra, nebo snad stredu mam nachystany take clanek o lakovani s mymi novinkami :) moc se mi libi obe dve kombinace. Kazda je sva, krasne jarni a zarici! Povedene! Nikdy bych neverila, ze zluta bude na nehtech vypadat tak pekne!

    OdpovědětVymazat
  2. Velice se mi líbí ta první varianta.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi obě dvě kombinace :)))) Teďka si lakuji skoro pořád nehty :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. No! A ja akurát chystám článok o tom, ako mi laky doničili nechty... :D ...ale Tvoje sú krásne :-) Day By Day

    OdpovědětVymazat
  5. moc se mi líbí ty žluté nehty:)

    http://evaheartslife.com

    OdpovědětVymazat
  6. Prva verzia nechtov je zaujimava ... nenapadlo ma, ze aj tri farby lakov vyzera takto dobre....

    OdpovědětVymazat
  7. ten žlutý lak vypadá nádherně :3

    OdpovědětVymazat
  8. Obě kombinace jsou super, ale ta žlutá se mi líbí asi víc. Možná to je jen tím, že to skvěle ladí s těma botama :D :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)