sobota 31. května 2014

Všechny májové outfity

Krásnou sobotu všem!
Rozhodla jsem se, že vždy na konci měsíce udělám, jako některé další blogerky, souhrn všech outfitů, které jsem vám za daný měsíc odprezentovala.
Budu moc ráda, když se v komentářích vyjádříte, který se vám líbil nejvíce. Jsem dost zvědavá :-)))


Mějte krásný víkend!

A.

10 komentářů:

  1. Já se musím přiznat :D Mi se líbily snad všechny :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě jsou TOP květované šaty a džínová bunda! :) Ale líbí se mi všechny.

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc, úplně nejvíc se mi líbí 7 :)

    OdpovědětVymazat
  4. 1,4,7,8 :D nejde vybrat jeden, proste ti to moc slusi :*
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  5. we're totally obsessed with all of the outfits, we're not sure we could pick one standout favourite. We're really loving the colours and prints in 1,5,7,8 though!!

    http://www.mkstyleramblings.blogspot.com.au/

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny jsou dokonalé.TOP jsou pro mně: 1,7,8 :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)