pátek 9. května 2014

Vyhlášení prvomájové giveaway

Máme tu pátek a s ním i vyhlášení prvomájové giveaway, která běžela do včerejšího večera. 

Vítězky jsou tentokrát dvě a vybíral je random. Nebudu vás dlouho natahovat, pojďme se tedy kouknout, ke komu náhrdelníky poputují :) 

První vítězku vybral random s komentářem čísla 15....


... a to Lilly G. !!!

Moc moc gratuluji :* 
Jelikož většina z vás chtěla černý náhrdelník, dávám přednost té vítězce, kterou vybral random jako první a v tomto případě je to právě Lilly, ke které tento náhrdelník poputuje! :) 


Druhou vítězku vybral random s komentářem čísla 50...


...a to NATÁLII ZIPSEROVOU !!!

I Tobě, Natálko, gratuluji :* 
I přes tvou smůlu, jak jsi psala v komentáři, se na tebe usmálo štěstí!
Vím, že jsi chtěla taky ten černý, ale bohužel mám jen jeden, proto doufám, že tě potěší  i ten druhý :)



Všem ostatním děkuji za účast a třeba v příští giveaway vyhrajete právě vy!



Přeji vám krásný den, i víkend, který je před námi!

7 komentářů:

  1. Holkám gratuluji! Krásné náhrdelníky.

    OdpovědětVymazat
  2. No téda, to je báječný. Ani bych tomu nevěřila, že se na mě usměje štěstí. Mám radost. Takový krásný dáreček a přímo od Anetky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulace :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak nezbývá než maloučko pozávidět a holkám popřát velkou gratulaci a ať si supr kousky užijí :-)

    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě jednou moc děkuji, opravdu jsem to nečekala a o to větší radost mám :)) Už se moc těším :))*

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)