úterý 6. května 2014

Výlet na zámek Radun

Ve čtvrtek, na státní svátek, jsme si s přítelem udělali výlet na zámek Raduň, který je nedaleko přítelova domova. Na výlety jezdíme zpravidla většinou hned ráno, tentokrát jsme se prospali a vyrazili až po jedenácté hodině.
Protože jsme nesnídali a měli jsme hlad, zašli jsme si nejdříve na jídlo do místní restaurace v Raduni, kde bylo dost lidí, ale ne tolik, aby to obsluha nemohla zvládat. I přesto to nezvládala, z restaurace jsme se vykopali snad až kolem půl druhé. Jídlo bylo vynikající, o tom žádná, ale ke zbytku se raději nevyjadřuji.

Prohlídka zámku nás čekala až o půl třetí.
Měli jsme tedy necelou hodinu na to, abychom si prošli okolí a navštívili jejich proslulou zámeckou oranžérii s okrasnou zahradou.
Prostředí bylo úžasné, nafotili jsme několik fotek, a protože nám vyšlo počasí, užívali jsme si sluníčka a pohody.




 




Uvnitř ,,bílého domečku" nás čekaly zajímavé květiny, kaktusy, aj.




Po prohlídce oranžérie jsme se pomalým krokem odebrali k zámku, kde nám měla začínat prohlídka.
Fotky z interiéru zámku bohužel nemám, jelikož jsem si zapomněla za focení připlatit na pokladně.
Zámek je hezký, ale okolí mě oslnilo mnohem více, než samotný interiér uvnitř



Okolo zámku jsou i rybníky, ke kterým se můžete jít projít, což mi přijde naprosto ideální.



Po návštěvě zámku jsme se odebrali k autu, a jelikož bylo pořád dostatek času, zajeli jsme si do Opavy do Mc Café na studené latté. Sedli jsme si ven na sluníčko a relaxovali.




Navštívily jste už tento zámek
Který ze zámků byl pro vás doposud ten nejlepší, jaký jste kdy navštívily?


V komentářích mi určitě zanechte odpověď, budu se těšit! Zámků jsem už navštívila velkou spoustu, ale taky na mě ještě velká spousta čeká a budu mile ráda za všechny vaše tipy :)

Taky se nezapomeňte zůčastnit giveaway, která se pomalu blíží ke konci. Ve čtvrtek večer ji ukončím a v pátek vyhlásím vítězky :)


Mějte se krásně a užijte si den!

17 komentářů:

  1. Krásné fotografie a tobě to moc slušelo. Myslím, že jsem na tom zámku už byla. Když my jezdíme na tolik zámků, že si to už všechno nepamatuji. Mám ráda Veltrusy, protože jsou blízko a můžeme tam jezdit na kole.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marti. Veltrusy neznám, ale mockrát děkuji za tip! :)

      Vymazat
  2. tak na tomhle zámku jsem nebyla, ale jako malá jsem jich s našima něco projezdila :) strašně se mi líbily prohlídky, představovala jsem si, jak by se tam bydlelo a tak :D :)
    sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky :D Fantazii jsem měla opravdu bujnou :)
      Děkuju, Barčo!

      Vymazat
  3. Nádherné fotky :)) Okolí zámku vypadá nádherně :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jsem na tomto zámku nebyla, ale vypadá to tam moc hezky. Fotky se ti také povedly a outfit opět super :o))

    OdpovědětVymazat
  5. Na zámku jsem nebyla, ale krásné fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný zámek :) Muselo to stát za to :)

    OdpovědětVymazat
  7. Great Post. Lovely Blog.
    I am following your blog. pls follow back,xxx
    BeautyDrugs new blog post click & comment

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som ho ešte nevidela, vyzerá to tam krásne :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tady jsem byla několikrát, moje sestřenice se tady i vdávala :)

    OdpovědětVymazat
  10. Navštívila, protože bydlím kousek od tama...v okolí Opavy bych doporučila také Hradec nad Moravicí :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)