neděle 22. června 2014

20.6. Procházka po parku & OOTD

Přeji všem krásnou neděli!
Doufám, že si užíváte víkendu, jak se sluší a patří. Já jsem se před chvílí vrátila z autoškoly, najedla jsem se a za necelou hodinku už s přítelem vyrážíme na kávičku a nějaký dezert.

V pátek bylo vcelku hezké počasí, i když bylo poměrně chladněji, než předchozí dny. Protože se nám nechtělo sedět doma, vzali jsme foťák a šli se projít do zámeckého parku. Park je, jak už víte, jedno z mých nejoblíbenějších míst v našem městě. Střešní zahrada bývá otevřená pouze do 17:00 přes týden a do 18:00 přes víkend, a tak jsme ji tentokrát nestihli. Prošli jsme si tedy zbylou část parku a udělali pár fotek.




Na sebe jsem si vzala co nejpohodlnější oblečení v mých oblíbených pastelových barvičkách. Poprvé jsem taky vytáhla svůj bílý, krajkový cardigan, který mi v šatníku visel už nějakou tu dobu.

cardigan z VV/ tričko, kraťásky a náhrdelník H&M/ sandálky a psaníčko Botovo/ hodinky a náušnice Mohito/ prstýnek Rossmann/ brýle z Dedry



 



V parku na nás čekal i náš oblíbený kovový kůň, na kterého si můžete vylézt a pohoupat se, haha. 


A taky, že jsme se pohoupali...... :-))))




Máte ve městě taky svá oblíbená místa?

Mějte se krásně!

A.

6 komentářů:

  1. Jéé tam to vypadá opravdu krásně :))) Kde to vůbec je? :)
    Tobě to opět sluší :) Líbí se mi cardigan :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Anetko moc Ti to sluší :)) hlavně ta růžová a bílá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten cardigan je dokonalý, hned bych takový brala.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkné fotky Anetko! tyhle pastelové barvičky Ti sluší, jak nikomu :*
    na 5. fotce jsi úplně nejroztomilejší <3.. a cardigen - ten je!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)