neděle 1. června 2014

30.5. Jedna další dámská jízda & úlovky z H&M

Na pátek 30. května jsem se těšila už minimálně týden. Domluvily jsme si totiž s holkama další dámskou a předem jsme doufaly, že dopadne lépe, než ta minulá u nás a nebude nám ráno tolik zle.
Jelikož jsem byla na 14:00 objednaná na řasy, jela jsem do Olomouce s mojí K. už po půl 11. Pochodily jsme po Šantovce, skočily jsme si do H&M, kde jsme si i něco málo koupily, v Intersparu jsme nakoupily nějaké dobroty na večer a potom jsme se rozdělily. K. šla na zkoušku a já se sešla s druhou K. 
Zašly jsme si na něco malého k snědku a na domácí limonádu, popovídaly jsme si a nakoukly i do Mohita, co mají nového.

Po řasách už na mě čekala K., která měla po zkoušce. Jelikož jsme měly obě dvě hlad, daly jsme si napůl pizzu u Morgana a poté už frčely na naše ,,místo činu"- na párty!
V 18:00 dorazila Lucinka a mohlo se začít. Tentokrát jsme pily Sangriu a K. pro nás měla i překvapení v podobě čokoládového fondue. Mňam!





Párty považuji za maximálně vydařenou. Okolo půlnoci jsme vyrazily i do Varny, kde jsme si společně zapařily a vrátily jsme se až kolem půl páté ráno. Já už jsem v 6:32 seděla ve vlaku za přítelem, a tak jsem vůbec nespala. Sama jsem se divila, že jsem to zvládla :D Zdřímla jsem si až odpoledne na cca 4 hodinky. 

Kdo mě sleduje na instagramu, mohl už pár fotek vidět. Máme jich opravdu spoustu, ale ne všechny bych zveřejnila :D







V neposlední řadě bych vám i rovnou ráda ukázala nové úlovky z H&M- kraťásky v mint barvičce 299,-, květinový top 199,- a basic triko 129,-. 



Snad se vám dnešní článek líbil!
Užijte si neděli!
:-)


PS: Nevím, zda blog trošku neomezím a nebudu přispívat pouze na instagram. Mám pocit, že ten vás baví více a mě poslední dobou taktéž :)

8 komentářů:

  1. Přispívej i na blog :) Já instagram nemám :( Ty šortky jsou skvělé :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Super :) Slušelo vám to holky :)

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá na podařenou akci a bezva odreagování :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou super, udělala jsi mi chutě :D Některé už jsem na instagramu viděla :-) Jinak ty min kraťásky jsou TOP :-) těším se na outfit post s nimi :-)

    OdpovědětVymazat
  5. I could not resist commenting. Well written!

    Feel free to surf to my blog - Agen Bola

    OdpovědětVymazat
  6. Ty mas teda zivot anet :) kdy ja byla naposled na nakupech :(( cele leto jsem v praci -, no aspon v zari me ceka zaslouzena odmena v podobe dovolene v recku :) zavidim ti ty nakupy a party - ale samozrejme v dobrem !:) a hrozne se mi libi ty kratasky ! Magda

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)