středa 11. června 2014

Další kosmetické novinky: Maybelline, Astor

Hezkou středu!
Dnes jsem tu s dalšími kosmetickými novinkami, které jsem si naházela do ,,virtuálního" košíku už minulý týden. To máte tak- jdete dělat společnost své kamarádce, která si potřebuje nakoupit hromadu věcí, jelikož odjíždí na 3 měsíce do zahraničí. Samozřejmě potřebuje kosmetiku, která je nezbytností. Naše první kroky tedy směřují do DM. K. nakupuje a přemýšlí o všem, co by se jí mohlo hodit. Když se mě zeptá, co si má koupit, plácnu to, co bych si vzala já, uslyším odpověď ve stylu: ,,To už doma mám", anebo ,,To ještě nakoupím s rodiči" a už koukám, co by padlo do oka právě mně. Haha, jsem tak skvělá společnice :-))
K. už se jen smála a předem věděla, jak to dopadne.



Nečekaně jsem si vybrala další laky na nehty, tentokrát ale v odstínech, které doma nemám a ani se žádnému nepodobají, a to neonově zelený Colorama od Maybelline v odstínu 244 a fialkový od Astor v odstínu 203 My Pink Lady. Zatím jsem je ještě nezkoušela, ale jelikož mám dneska čas, vrhnu se na to a určitě přidám fotku na můj instagram


Kromě laků na nehty jsem neodolala i gelové rtěnce Color Whisper od Maybelline v odstínu 120 Petal Rebel. Možná bych odolala, ale ten její překrásný obal a krásná barvička...... <3
Tato rtěnka je navíc kombinací lesku a balzámu na rty, takže rty tolik nevysušuje, jako klasické rtěnky.



U kosmetiky ale nezůstanu. Ještě bych vám ráda ukázala mé nové náušničky z Orsay. Moc se mi líbí kombinace bílé se zlatou, což už jistě víte, proto jsem je tam nemohla nechat (129,-).




Jak se vám moje úlovky líbí? Vlastníte z nich nějaký


Krásný den všem!


PS: Jelikož se na mém blogu objevilo při pondělím večeru 500 odběratelů, brzy uspořádám další giveaway jako poděkování! Mám vás ráda, jste nejlepší!  Děkuju <3


15 komentářů:

  1. Naušničky jsou krásné :))) Laky vypadají fajnově :)) A nad tou rtěnkou taky dlouho přemýšlím, tak uvidím :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný náušnice a ta rtěnka mě zaujala, ještě jsem o gelové neslyšela...asi to budu muset prozkoumat :D nakonec mě ještě zruinujou nákupy v drogeriích, místo v H&Mku :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi, já se z tebe zblázním :D Jsi stejná jako já :)
      Na rtěnku určitě koukni, určitě tě mile potěší, je super!

      Vymazat
  3. Ty náušničky jsou super. Lak od Coloramy mám taky, ale v meruňkovém odstínu je super. Tento zelený se mi tak moc líbí, bohužel u nás byl vyprodaný.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, to je škoda! Třeba na něj ještě někde narazíš. Na ten meruňkový jsem se dívala, nechala jsem jej tam, že už podobný mám, ale stejně se pro něj vrátím, jak se znám :D

      Vymazat
  4. Ta gelová rtěnka je bomba! Taková barva Ti bude slušet! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Ale bylo to peklo, rozhodnout se, v jaké barvě ji vzít :) Možná si nakonec koupím i korálovou :)

      Vymazat
  5. Lak od Astoru má nádhernú farbu! Na leto ideálny. Tiež naušnice sú veľmi pekné :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. krásne náušnice :-) aj ja chcem takéééé :D

    Beauty Diaries

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem si dnes také udělala radost v drogerii :), ty náušničky jsou krásný!

    OdpovědětVymazat
  8. Rovněž vlastním tyhle drobnosti a jsou suprové :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)