neděle 29. června 2014

Další parádní víkend!

Hezkou neděli všem!
Poslední dva dny jsem si opravdu užila. Strávila jsem je s kamarádkami, ale i s přítelem, se kterým jsem až do zítřka.

V pátek večer jsem jela za mou K., u které jsem i přespala, jelikož nás na druhý den čekal výlet do Ostravy. Protože bylo teplo, seděly jsme snad až do jedné hodiny ranní venku na balkóně a povídaly si.


Budík jsme měly nastavený na 7:00, ale jako vždy jsem se vzbudila dříve. Taky to tak míváte? Když se má na druhý den něco důležitého dít, na co se těším, nebo naopak jsem z toho nervózní, budím se dříve, než obvykle. V tomto případě jsem se těšila na společné nákupy, které jsme s holkami už dlouho plánovaly. 

Vstávala jsem asi hodinu před budíkem a užívala si ranního sluníčka, které příjemně hřálo. Sedla jsem si na balkón, nalakovala si nehty na nohou a čekala, než se probudí K., nachystáme se a vyrazíme směr vlakové nádraží.





Ranní kávička nesměla chybět. Musely jsme se ,,nakopnout", protože nás čekal dlouhý den. Samozřejmě, že latté nás nenakoplo, měly jsme si dát spíše turka, ale to nevadí. 
Tramvaj nám odjížděla v 7:45 a ještě v 7:41 jsme byly u K. Jelikož jsme jely s RegioJetem, měly jsme koupené lístky předem a čas stanovený na 8:11. Určitě si umíte představit, jaké jsme měly stresy, že to nestihneme. Ke všemu jsem na chodbě zapomněla foťák, ale štěstí nám přálo a všechno dobře dopadlo. 


Do Avionu jsme dorazily něco málo po půl 10. Obchody se otevíraly až v 10:00, takže jsme obsadily první lavičku, kterou jsme uviděly a počkaly. První obchod, který jsme navštívily, byla Sephora. Vyzkoušely jsme snad 30 druhů parfémů a odnesly si drobnosti- už jen kvůli té boží tašce, kterou při nákupu dávají <3

Hlavním cílem ale byla Zara, kterou v Olomouci bohužel nemáme. Každá jsme si z ní něco odnesly a myslím, že to byly naše nejlepší koupě. O tom, co jsem si pořídila, zase jindy.

Kromě obchodů jsme zašly i do Ikei, kde jsme si rovnou daly oběd. Měly jsme takový hlad, že to podle toho i vypadalo. Vždy si dávám maximálně hlavní jídlo a džus, tentokrát jsem si dala i šopský salát a jako dezert i jahody se šlehačkou.


Plánovala jsem všechno fotit, fotit a fotit, bohužel na to nebyl čas a ani chuť, když taháte tašky a ještě těžkou kabelku. Udělaly jsme alespoň jednu společnou fotku, a to našich bot, hahahaha :-)


A jaký byl váš víkend? Užily jste si ho?

Večer vyhlásím vítězku giveaway, takže máte poslední šanci se zůčastnit (odkaz: ZDE)


10 komentářů:

  1. No téééda pěkně sis užila víkend! :))) Super fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Víkend sis opravdu musela užít!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeee, to jsou super fotky, Anetko :)) ja se ted chystam s kamaradkou do Prahy, tak si to urcite taky uzijeme! Jinak jsem moc zvedava, co sis koupila v Zare, snad o tom bude clanek co nejdriv :P a s tim Latte na nakopnuti to moc dobre znam :D vzdy jdu na kafe a rikam si, ze me treba probere a pak se smeju nad tim, ze si stejne vzdycky dam lattecko, protoze je nejchutnejsi :D
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  4. To musel být super výlet, sejít se holkama a jít nakupovat. Mě se to to již dlouho nepoštěstilo. A ta poslední společná fotka je báječná :D

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovědětVymazat
  5. Musela sis to parádně užít :) .
    Také se budím dřív když mě něco čeká, třeba když jsem měla zkoušky z autoškoly tak jsem se budila celou noc abych náhodou nezaspala, to samé i při opravkách které už jsem ale zmákla :))) Už se moc těším na novinky.

    OdpovědětVymazat
  6. Vikend musel byt paradni :) ja si ho take moc uzila a to v patek pri vecernim drinku s mou kamaradkou a vcera poslednimi nakupy pred dovolenou s mym milovanym :) naprosto chapu ty stresy a drivejsi buzeni, jsem stejna :D moc pekne fotecky a tesim se na novinky!

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotečky, hlavně to musela být paráda, udělat si pořádnej holčičí den... :) Taky bych vysedávala na balkóně až do noci, bohužel, k tomu nemáme prostory :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)