pátek 6. června 2014

Miluji dny, jako jsou tyhle...

Už z názvu dnešního článku je zcela jasné, o čem bude řeč- o dnech, kdy jsem šťastná a užívám si je plnými doušky. 
Zrovna jeden takový jsem si užila v neděli. Přítel mě vzal do cukrárny, která se nachází v nedalekém městě od jeho bydliště. Celou cestu jsem zvažovala, zda si dát zákusek, nebo pohár- strašné starosti, co? :-))
Nakonec mě přemohla chuť po zmrzlině, a tak byl pohár jasnou volbou. Jejich nabídka nebyla tak obsáhlá, ale vybrat se dalo. Navíc nás rozesmály názvy, kterými byly poháry pojmenované. Já jsem si dala ,,Opilý banán" a přítel neodolal poháru ,,princezny Terezky".
Po objednání jsme se posadili na venkovní zahrádku a netrpělivě čekali, až nám ty dobroty přinesou. Bylo to výborné!!!




Kromě těch ,,sladkých" dnů si užívám i dny, kdy si s přítelem zajdeme na něco dobrého k jídlu
Zrovna minulý týden, zase v neděli, jsme se po cestě k nám domů zastavili na oběd. Šli jsme do naší oblíbené restaurace, kde už jsme měli vytipovaných pár jídel. Čekalo nás ale nemilé překvapení! Jídelníček byl pozměněn a jídla, která jsme si dávali, byla fuč. Nedalo se nic dělat. 
Přítel si tedy vybral lososa a já směs s kuřecím masem a zeleninou. Nakonec nám chutnalo, i když mě mrzí, že už si tam nikdy nedám svůj oblíbený holandský steak s bylinkovou omáčkou. 



A protože byly tropy, sedli jsme si ven na zahrádku. Dala jsem si své první letošní pivo, které bylo v ten den naprosto ideálním. 





Mějte se krásně a užívejte si sluníčkový den!
Já mám dneska první jízdy a večer budeme grilovat, takže se neskutečně těším :-)
Jaké plány máte vy?


A.

15 komentářů:

  1. Taky si s přítelem dopřáváme takové dny, ale jednou se taky stalo, že v naší oblíbené restauraci, kde jsme už měli svá oblíbená jídla nám změnili jídelníček... no bylo to zklamání, protože hodně omezili nabídku a zdražili, takže tam už nechodíme :-/. Já bych ten velký zmrzlinový pohár nezvládla sníst :D mám co dělat, abych do sebe dala 2 kopečky, jím zmrzlinu šíleně pomalu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Takové dny jsou nejlepší! Užij si první jízdy. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jasna vec, dny s posezenickem nekde na necem fakt dobrym jsou proste super :)) taky je zboznuju! Ja jsem vysazena hlavne na cheesecaky :D <3 no a neumim si predstavit, ze by v mych oblibenych restauracich zmenily nabidku, protoze si zasadne davam tech par svych oblibenych a vyzkousenych jidel a bojim se zkouset neco noveho :D
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  4. Takéto dni milujem :) Slniečko, dobré jedlo, skvelá spoločnosť ... Naposledy som takýto deň spojený s prvou tohtoročnou grilovačkou zažila minulý víkend a dúfam, že ich teraz bude čoraz viac :)
    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat
  5. Takové dny jsou nejkrásnější :))) Ještě jsem letos žádný pohár neměla takže to budu muset napravit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam,ten opilý banán vypadá skvěle.:-)Hodně štěstí u první jízdy.:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju zahrádky, teplo a sluníčko :) Nejradši bych se teď sebrala a jela k vodě, ale dnes mi to bohužel ještě nevyjde :(

    OdpovědětVymazat
  8. Ani jsem článek nedočetla celý a už mam hlad jako vlk :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný blog, moc se mi líbí tvoje příspěvky! :) Sama mám začínající blog a byla bych ráda, když si uděláš čas a podíváš se na něj. :)

    aNOVAM

    OdpovědětVymazat
  10. Je potřeba si užívat, proto jsme na světě! Jdu na zmrzku, hned teď!

    Ty už můžeš pivo :-D ;-)?!

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to naprosto luxusně a chutně! :))

    OdpovědětVymazat
  12. Teď ti tak závidím a zároveň bych si to jídlo hned taky dala! :) .. já a plány, to moc k sobě nejde. Vždy čekám, až se to nějak vyvrbí. :)

    aNOVAM

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)