pátek 13. června 2014

My life in pictures (IV.)


První třešně <3


můj psaníčkový arzenál// k létu patří nanuky// relax u opalování// bez polštářků neusnu


Neonově růžové nehtíky


jdeme cvičit// švihadlo je prostě nejlepší// oblíbené nektarinky// po cvičení relax u časopisu


Přítel si mě rozmazluje


na léto připravena, aneb část mých oblíbených botiček// při učení do autoškoly// lacláče// ségry v akci


Bez toho se neobejdu <3


Krásný páteční den!
Vítám vás u dalšího ,,My life in pictures". Zase se mi nakupila spousta fotek, a tak nadešel ten správný čas některé publikovat. Můžete na nich vidět spoustu dobrot, moje lásky, jako jsou boty, psaníčka, doplňky, aj. Snad se vám bude líbit, jako všechny předchozí :) 

Co máte v plánu na víkend? Já budu relaxovat a připravovat se na další přijímačky, které mě čekají přesně za týden. Dnes netrpělivě vyhlížím pošťačku, která mi má donést něco, na co se už neskutečně těším.
Brzy vám ukážu, o co se jedná. Pokud jste zvědaví, sledujte můj instagram, kde se určitě ještě dnes objeví fotka- pokud se tedy dočkám a balík dorazí, haha. 


Mějte krásný den, i celý víkend! 

23 komentářů:

  1. Taky skáču přes švihadlo a vždycky jsem udýchaná a růžová jako prasátko ! :D
    Třešničky bych si dala hned, ještě jsem letos neměla :) ! Krásné fotky Anetko, nezklameš nikdy prostě :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko, přesně tak! :D Jednou jsem skákala přes švihadlo venku, když bylo asi 30 stupňů na slunci a myslela jsem, že mě trefí šlak! :D Tak růžová jsem snad nikdy nebyla :D

      Děkuju moc :* Zklamávat ani nechci :)

      Vymazat
  2. Uplně nejvíc ti závidím tu sbírku psaníček, to je bombastické no a o těch všeh botkách ani nemluvím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Psaníčka jsem si teď dost oblíbila a pořád koukám po dalších a dalších :)

      Vymazat
  3. Psaníčka, boty ach taky bych hned brala! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm zákusek bych si dala hned :) jínak takové fotky mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl výborný :) To jsem ráda, já právě taky, proto tyto články i ráda dělám :)

      Vymazat
  5. Super vecičky :) Odkiaľ je prstienok?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Prstýnek mám z Rossmanna.

      Vymazat
  6. Sbírka botiček je úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné nehtíky a páni taky bych chtěla tolik bot! :)
    tonyhumble.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)