středa 25. června 2014

Novinka: Little Ann na facebooku

Hezkou středu všem!
Dnes mám pro vás jednu velkou novinku. Od včerejšího večera mám i svou ,,fan page" na facebooku, která bude nedílnou součástí blogu. Budu se na ni snažit přispívat co nejčastěji, stejně jako tady na blog.

Najdete mě KLIKNUTÍM TADY , takže pokud mě budete chtít sledovat i na FB, budu jenom ráda :-)




Mějte krásný den! 
Já už jedu za chvíli do Olomouce a počasí za oknem nevypadá vůbec dobře, achjo! 

7 komentářů:

  1. Také jsem si včera říkala že si musím časem založit FB stránku, ale zatím se mi do toho nějak nechce, protože tam už mě pak najde opravdu každý :) tak uvidíme. Moc ráda začnu sledovat Anetko :) !

    OdpovědětVymazat
  2. Super kočko, co nejdřív se přidám. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé :) Škoda, že nemám FB :( :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Všem vám děkuji za sledování :-*

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)