úterý 3. června 2014

Novinky: FRS, Rossmann, H&M, Botovo a jiné....

Dnes mám pro vás velkou spoustu novinek, které se mi sešly za poslední dobu.


Nejprve bych vás chtěla seznámit s novinkami z FRS, které mi včera dorazily.
Objednala jsem si transparentní náramek s kameny (najdete ho kliknutím ZDE ), který jsem poprvé spatřila u El na blogu a moc se mi zalíbil, a černé koženkové psaníčko (odkaz ZDE ).





Z obou věcí mám obrovskou radost, jelikož splnily moje očekávání. Náramek vypadá moc hezky a psaníčko je kvalitně zpracované. K psaníčku jsou i dva popruhy- jeden krátký, vhodný k nošení v ruce a jeden delší, na rameno.
Na stránce www.frontrowshop.com najdete kromě kabelek a šperků i oblečení a boty.



Od FRS se přesunu do Rossmanna. Klasika! Nic jsem v něm nepotřebovala, ale přesto jsem nakoupila- jak jinak, než laky na nehty v krásných jarních/letních barvičkách, lesk na rty od NYC a kupodivu i zlatý prstýnek.
Kromě nákupu v drogerii jsem se zastavila i v H&M, kde jsem si konečně koupila již několikrát odzkoušené basic tričko v růžové barvě.



U H&M ještě chvíli zůstanu. Vlastně celkově zůstanu u nákupu oblečení.
Do šatníku mi přibyly další dvoje šatičky, tentokrát bílé s překříženými zády (H&M) a květinové s holými zády (Lefties). Kromě šatů mám i nový top z Lipsy, který je dokonalý, i když je dost průhledný <3




Taky mám nové spodní prádlo. Mintovou podprsenku mám z Takka a tělovou z Reserved.


Nakonec se vám zmíním o mém novém psaníčku z Botova, které má svůj nekonečný příběh. Na Botovu ho nabízeli v několika barvách- v černé, béžové, žluté, fuchsiové a mintové. Možná jsem na některou barvičku ještě zapomněla. Každopádně, já chtěla mintové. Než jsem se ale k jeho koupi odhodlala, bylo beznadějně vyprodané. Každý den jsem se na stránky vracela s tím, že jej určitě ještě doplní, jako to běžně dělávají. Tentokrát jsem čekala marně. Proto jsem se rozhodla, že si pořídím fuchsiové. A co se nestalo, opět jsem to nestihla!
Teda povím vám, že už jsem byla vážně naštvaná a říkala jsem si, že to snad není možné, jakou mám já smůlu. Ale nakonec všechno dobře dopadlo, fuchsiové se na stránkách ještě objevilo a konečně jej mám doma! <3 Jediné, co mě ale trošku po rozbalení zarazilo, je jeho skutečná barva. Ani náhodou neodpovídá fuchsiové! I tak se mi ale líbí a jsem nadšená! Uvnitř je totiž dost prostorné, obsahuje spoustu přihrádek a kapes, jak můžete z fotky samy usoudit.




Ufff! Sálodlouhý článek máme za sebou!
Budu moc ráda, když mi v komentářích zanecháte, jak se vám moje novinky líbí :-)


Mějte hezký den!


20 komentářů:

  1. Druhe psanicko je nadherne a vzdy je u Tvych outfitu obdivuju. Ja mam pouze jedno, chtela bych dalsi, ale ja je nevyuziju tolik, jen v lete na dovce. Nosim vetsi latkove tasky, aby se mi tam vesla knizka, pripadne sako:D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, děkuji :) Já jich mám docela dost a poslední dobou je využívám čím dál více. Ale samozřejmě, když vím, že potáhnu milion věcí (což se někdy opravdu stane), tak si vezmu kabelku :)

      Vymazat
  2. Ten prvni naramek je fakt bozi :)) a to psanicko taky, moc se mi ta barva libi, ale asi chapu, ze mint byla prvni volba (moje by totiz byla taky!) Jinak mam ale taky spis velky kabelky, protoze nutne potrebuju tahat spoustu veci a sbalit si jen psanicko je pro me nadlidskej ukol :D
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy je <3

      Mint je srdcovka :) Škoda, že ho nemám, ale určitě využiju i tohle růžové :)

      Vymazat
  3. No tak to růžové psaníčko je uplně bomba! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem šťastná, že už jej konečně mám :) Děkuju!

      Vymazat
  4. Tyjo ještě jsem snad neviděla, aby mělo psaníčko tolik přihrádek a úložného prostoru. Mám psaníček sice hodně, ale všechny mají prostě "díru", kam se nahází všechno na jedno místo, případně dvě kapsičky na karty. :) Jinak opravdu krásné úlovky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej. Taky jsem na to koukala jako blázen :) Připomíná mi spíš peněženku, než psaníčko, co se týče toho vnitřního prostoru. Ale v případě peněženky by byla fakt maxi :D

      Děkuju :*

      Vymazat
  5. To psaníčko je bomba :-) Nevíš, jestli ho pořád mají?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli myslíš to růžové, tak to už nemají :( Ani v těch ostatních barvičkách :(

      Vymazat
  6. Ahojky kočko ty bílé šaty mají je teď v sortimentu? Jsou úžasné kolik stály prosím :-)
    A ty podprsenky jsou naprosto luxusní ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Simonko!
      Ano, ano. Kupovala jsem je nedávno, za 499,- tuším (H&M Divided). A děkuju :*

      Vymazat
  7. Ten náramek je Anetko opravdu krásný!

    OdpovědětVymazat
  8. Tyvado! Super nakupy a to tilko pruhledne! To je bozi, znacku ale vubec neznam :(

    OdpovědětVymazat
  9. podobné šaty těm bílým jsem si v H&M taky koupila, snad stejné, jen v červené barvě! :)
    a ten náramek úplně na začátku je nádherný :3

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to jsou luxusní věcičky! Taky bych se měla začít připravovat na léto, zatím jsem trávila čas s hlavou v knížkách, ale mohla bych se odměnit za maturitu, ne? :D ;)

    OdpovědětVymazat
  11. NICE bracelet! I am new follower, would you follow me back by GFC?

    Besos from Spain

    gomode.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Hrozně se mi líbí podprsenky! Vypadají naprosto perfektně :)

    OdpovědětVymazat
  13. Druhé psaníčko je prostě bombastické! Jak barva, tak provedení i design, prostě super, super!

    OdpovědětVymazat
  14. fuha, tak to je paradna nádielka noviniek :) to psaničko je fakt krásne.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)