pondělí 9. června 2014

8.6. TROPICAL DAY

Krásné pondělí všem!
Dočkali jsme se a slibované tropy už nás doslova všechny pohltily. Někdo je má rád, někdo se raději prchá schovat tam, kam sluneční paprsky nedosáhnou. Tento případ nejsem, ale musím uznat, že včera to bylo moc i na mě. Na slunci bylo snad 40 stupňů (ne-li víc), točila se mi hlava, a tak jsem se vydržela opalovat se vším všudy cca 3 hodinky.
Celý den jsme však s přítelem spekulovali o tom, co budeme dělat. Napadlo mě, že bychom si mohli udělat domácí limonádu, relaxovat venku, popřípadě si něco i zahrát (taky, že zahráli, a to badminton v tom neskutečném parnu!). Na limonádu jsme potřebovali určité ingredience, které nám doma scházely, proto jsme skočili do nejbližšího supermarketu a nakoupili vše potřebné. Cestou jsme nafotili můj ,,sladký" růžový outfit, ve kterém jsem se cítila báječně. Normálně bych si k němu vzala lodičky, ale z předešlého dne mám takové puchýře, že jsem to raději neriskovala a sáhla po balerínkách. Po dlouhé době na mě můžete vidět taky culík, který budu v těchto parných dnech nosit určitě častěji. Není totiž nic horšího, než když se vám vlasy lepí na zpocené tělo....


Jak se vám tento outfit líbí









top Oodji/ sukýnka od Lucinky z www.styloveonline.cz/ psaníčko a balerínky Botovo/ náušnice Six/ hodinky Mohito/ brýle H&M



Mějte se krásně!

29 komentářů:

  1. Moc ti to sluší. Růžová ti sedí :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak krásný outfit, v té růžové jsi nádherná!

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasim, ruzovka ti moc moc sedi! Sukenku mam take, jen v cerne a tedy ne od Lucinky, ale je identicka :) Ruzovka je superm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Andrejko :) Ještě vloni bych si tričko v takové barvě asi nepořídila, letos jsem za něj ráda a moc se mi líbí :)

      Vymazat
  4. Ta sukne je fakt bozi a celkove ti tenhle "holcickovskej" styl moc krasne sedne! Hlavne te fakt obdivuju, ze stihas fotit tak casto ;)
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) I když si v takových outfitech připadám občas jak panenka, v těch sukýnkách a šatičkách :D
      Fotit stíhám, prozatím :D

      Vymazat
  5. Ta sukně je božská :))) Sluší ti to :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tu sukynku mam takyyy :)koukam na ten e-shop a trochu me tedy zarazi s jakyma prirazkama prodava slecna veci ktere maji normalne u vietnamcu :( nevim teda kolik te stala , ale tu sukynku jsem kupovala u vietnamcu naproti futura za 169,- to samozrejme nic nemeni na tom ze sukne je z kvalitniho materialu a tobe uzasne slusi :) magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky sem na to koukala jak blba. Nechapu proc u ni vsechny nalupujou

      Vymazat
    2. Bylo mi jasné, že ji mají i u vietnamců. Vesměs všechny ty ,,italské" značky mají právě tam. Už si nepamatuju, za kolik ji mám já, ale tuším, že za 300,-.
      Holt, Lucinka si e-shopem přivydělává :-))

      A děkuju, Magdi :*

      Vymazat
    3. Mas pravdu anet , je to presne tak jak rikas :) kdyz vidim na votoci " kupovano v butiku " nebo " made in italy " tak je mi to jasne . I kdyz je fakt ze lucka na tom sice prirazky ma , ale porad jeste v pohode . Videla jsem totiz tuhle sukynku na vv i za 599,- :D . A fakt si nekdy az budes v ove , skoc k tem vietnamcum naproti futura - vyplati se to , hlavne skrz boticek , dokonce jsem tam videla i spoustu bot co maji na botovu :) balerinky a sandalky nejvetsi vybdr , vetsi nez kdekoli v obuvi :)ps- opet jsi me inspirovala, jak tu sukynku muzu kombinovat :* diky za tyhle stranky ! M.

      Vymazat
  7. úžasný outfit, moc se mi líbí ta sukýnka! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sukně je nádherná a přesně tyhle barvy a květinové vzory ti sluší nejvíc <3

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný outfit, hrozně se mi líbí kombinace bílé a růžové. Sladěno do nejmenšího detailu.

    www.i-love-bijou.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Bože můj,to je úžasné ta barva ti sedí luxusně !

    OdpovědětVymazat
  11. A pak že ůržová patří blondýnám :D Já pořád říkám, že to není pravda :) jen si člověk musí najít odstín, který mu padne.

    OdpovědětVymazat
  12. Bože, ten top je nádhernej!
    Musím se na něj v oodji podívat. Doufám, že to není moc dlouho, co si ho tam kupovala :D.

    OdpovědětVymazat
  13. Kupovala jsem ho minulý týden, určitě ho ještě budou mít :) Měli ho myslím i v oranžové.

    OdpovědětVymazat
  14. No páni :)! Ten outfit je naprosto nádherný, já zbožňuji tuhle módu a moc se mi líbí ty květinové motivy a všechno :).. Ta sukně je prostě nádherná :)! Líbí se mi i ta blůzka a krásně zvolené barvičky, úplně letní :-)!

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný, ta růžová ti moc sluší. Přijde mi, že celkově k černovláskách jde dobře :).

    OdpovědětVymazat
  16. Wow tak toto je mega super outfit a tá sukňa je luxusná ! :O

    OdpovědětVymazat
  17. Takové barevné outfitky s emi na tobě nehorázně líbí! Uplně v nich záříš! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Na tropy parádní outfit! Moc ti sluší:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)