pátek 27. června 2014

(OOTD) I don't care, I love it....

I got this feeling on a summer day when you were gone.
I crashed my car into the bridge, I watched, I let it burn.
I threw your stuff into a bag and pushed it down the stairs.
I crashed my car into the bridge.....

I don't care! I love it!

Tady mě nenapadá nic jiného, než tento song od Icony Pop. Navíc je tak nakažlivý, že si ho pořád zpívám. 

K focení jsme tentokrát vybrali dost špatné místo s nehezkým pozadím, ale i tak jsem se rozhodla fotky publikovat, když už tedy vznikly.







top NY/ sukýnka Tally weijl/ psaníčko, brýle a hodinky Mohito/ prstýnek Rossmann/ sandálky Botovo


Přeji všem krásný pátek i víkend! 
V neděli vyhlásím vítězku giveaway, takže máte ještě 2 dny možnost se zůčastnit :-)


15 komentářů:

  1. Outfit je moc hezký, ty tmavé barvy jsou zase úplně něco jiného, ale musím říci, že prostě Ty a pastelky a všechny Ty světlé, to mi k Tobě v létě sedí nejvíce! Ten top je ale bomba a tu písničku, jo.. Teď si mě také nakazila =D A už mi bude znít v hlavě po celý den. Jinak zaujaly mě botičky, ale přesně tenhle druh na mě působí super nepohodlně, ačkoli se mi líbí!!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný outfit! Top nemá absolutně chybičku a v kombinaci s tou černou nádherně vyniká :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bože, úžásnej outfit! A ještě to spojení s písničkou!! :) boží ^^

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně se mi líbí outfit! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Top je nádherný! :)

    Ráda bych tě pozvala na Giveaway http://shades-of-silvie.blogspot.cz/2014/06/holiday-giveaway-tak-uz-je-to-konecne.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  6. Fabulous top!! Love that skirt!! You look so beautiful and your legs look amazing!! Great photos!! Have a wonderful weekend! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásna si :) A naozaj podarený outfit :)

    http://fairytaletea.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. po tričku som pokukovala aj ja :D a krásne topánky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten topík je nejkrásnější a krásně Ti padne :)

    OdpovědětVymazat
  10. krasne topanocky!

    Pozyvam na Sally Hansen a Oriflame letnu giveaway, tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovědětVymazat
  11. TOP IS SOOOO NICEEEEE!! Love at first sight, I swear :D and you're georgeous! will follow you :* kiss

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)