úterý 24. června 2014

(OOTD) Khaki & Brown & White

Dnešní outfit bude možná pro ty, kteří mě na blogu nesledují tak dlouho, trošku netypický. Přece jen jste u mě zvyklí na všemožné barevné kombinace.
V neděli jsem ale na barvičky neměla moc náladu, proto jsem sáhla po zemitých odstínech, jakými jsou právě khaki, hnědá a bílá. Všechny tři kousky jsem vytáhla po delší době, včetně i černé kabelky z H&M.
Teď pořád tahám psaníčka a na kabelky zapomínám :-)






Bundička, hodinky a náušnice Mohito/ košile, šortky, kabelka, brýle i náhrdelník H&M/ balerínky Botovo/ prstýnek Rossmann

Kromě focení jsme stihli i slíbenou kávičku s dezertem. Bylo to vynikající, akorát zákusek v kombinaci s vídeňskou kávou nebyl moc dobrý nápad, jelikož káva měla tolik šlehačky, až jsem myslela, že prasknu.




Co myslíte? Sedí mi i tyto zemité odstíny?

Budu se těšit na vaše komentáře!

Krásný den,

A.

21 komentářů:

  1. Máš to krásně sladěné. Velmi povedená kombinace. Kabelka je úžasná, má perfektní tvar.

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovědětVymazat
  2. Tobě sluší i takové krásné barvičky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Kraťasky z H&M mám aj ja, neodolala som, mám ich v troch farbách, sú tak pohodlné!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ještě pruhované :) Možná se vrátím i pro ty růžové :)

      Vymazat
  4. No podľa fotiek, čo sledujem na tvojom blogu, sa ti hodia farby akékoľvek! :) Ja preferujem skôr tmavé a zemité farby, ale veľmi sa mi na tebe páčia farby žiarivé, veľmi ti to pristane. Ide leto a tak by to mohlo inšpirovať aj mňa k nejakému prevzdušneniu šatníka a obohatenia farbami :)

    http://panoptikumkrasy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuji za tvůj komentář :)

      Vymazat
  5. tá bundička sa mi strašne páči !! :))) a fakt ti pristanú všetky farby ako už tu bolo spomenuté ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Bundička je moje nejoblíbenější :)

      Vymazat
  6. Nádherná bundička. Celý outfit je velice povedený. Moc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám velikou radost, Marti. Mockrát děkuji :)

      Vymazat
  7. Ta bundicka je fakt skvela, moc ti to slusi, Anetko :* moc se mi libi, jak umis kombinovat barevne i "nebarevne" a i to, jak moc jsi fotogenicka :*
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Dominičko :* Jsi zlatíčko!

      Vymazat
  8. moc ti to slusi,povedenej outfit a nevadi,ze neni barevnej,slusi ti oboji:-).

    OdpovědětVymazat
  9. Paráda! velmi příjemná změna- je vůbec nějaká barva, která ti nesedne? To by mě vážně zajímalo :D A ta bundička je naprosto fantastická, máš ji dlouhou? A, kde jsi kupovala? Díky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se nějaká najde :D Mockrát děkuji :* Bundičku už mám delší dobu a mám ji z Mohita :)

      Vymazat
  10. Luxusni! Co vic k tomu dodat. Ano, mezi temi vsemi barvickami to trosku nezvyk je, ale prijemny a jsi kocka! Pusobi to luxusnim dojmem.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)