pátek 20. června 2014

(OOTD) Krajky

Včera bylo krásné slunečné počasí, ideální pro mé nové krajkové šaty.
Tolik jsem se těšila, až si je vezmu na sebe. Cítila jsem se v nich jako panenka. A právě od vás často slýchávám, že jako panenka vypadám já samotná. Vaše komentáře mě moc těší a tahle lichotka je obzvlášť milá:-) Vždycky mi vykouzlí úsměv na tváři.

Když o tom tak zrovna píšu, vzpomněla jsem si na jeden komentář (tuším, že od Romanky?), ve kterém bylo něco v tom smyslu, že kdyby si měla přát panenku, tak by si přála, aby ta panenka vypadala přesně, jako já. No, co vám budu povídat. Moc mě to zahřálo u srdíčka <3








Šaty Lefties/ pásek, psaníčko a hodinky Mohito/ sandálky Botovo/ brýle a náušnice H&M/ náramek Claire's


Přeji všem krásný den!

15 komentářů:

  1. Ánooo :D to byl komentář ode mě a je to tak :) Jsi vyloženě panenkovský tip a psala bych to sem furt dokola kdyby to bylo možný :D myslím, že na tom mají hlavní podíl Tvé nádherné vlasy a krásný obličej :). Anetko šatičky Ti moc sluší,líbí se mi na nich ta jednoduchost a botičky jsou super :) !

    OdpovědětVymazat
  2. Skvely saty i fotky, s tou panenkou naprosto souhlasim :*
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  3. Jednoduchost podtrzena hadim vzorem! Parada!

    OdpovědětVymazat
  4. Šatičky jsou vážně krásné a tobě moc sluší. Líbí se mi ta kombinace s hadí kabelkou a páskem. Hned to dodalo těm romantickým šatům větší dravost a šmrnc :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. Parádne šatočky:-) Mám podobné, ale zelené a veľmi sa z nich teším:-) Day By Day

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší ti to :))) Šaty jsou moc pěkné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. super outfit :))! ja osobne nemám rada zvieracie vzory,ale máš to skvele zladené kabelku s opaskom ;))

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky,pred nedavnem jsem narazila na tvuj blog a moc se mi libi,fakt vypadas moc sympaticky a jako panenka rozhodne:-).

    OdpovědětVymazat
  9. Velmi krásné fotky :)
    Moc ti to sluší.. já jsem čuně, bych bílé šatičky mít nemohla :( :D

    OdpovědětVymazat
  10. Krajky miluju!! A ty tvoje šaty taky, jsou nádherné a sluší ti ;-)

    PS: Já teď po dlouhé době opět začínám blogovat. Budu ráda za každý komentář :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)