středa 18. června 2014

(OOTD) Limetková

Tento outfit jsem měla vymyšlený během jediné minuty. Jakmile mi limetkový top dorazil domů, ihned jsem věděla, k čemu bude vypadat perfektně, a to k mým béžovým krajkovým šortkám z ebay. Letos jsem je vytáhla poprvé, ale pořád se mi líbí.
Kromě nového topu mám i nové sandálky, které mi dorazily včera během dopoledne, proto se v new in článku neobjevily. Jsou z Botova a jako vždy jsem spokojená. Bílé mi scházely a myslím si, že se budou hodit takřka ke všemu. Co myslíte?









top Asos/ kraťásky ebay/ sandálky Botovo/ kabelka Lindex/ hodinky Mohito/ brýle a náhrdelník H&M/ prstýnek z Rossmannu


A na konec náš největší mazel rodiny!



Mějte krásný den!

A.

21 komentářů:

  1. Moc hezké, sluší ti to. Tyto krajkové šortky pořád okukuji na ebay, ale nevím zda si je pořídit či nikoliv. Na tobě vypadají krásně, tak asi je risku a půjdu do nich.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuji :) Šortky si určitě pořiď, hodí se takřka ke všemu jednoduchému, jednobarevnému :) Měla jsem je ještě v černé, ale ty se mi tolik nelíbily, jako tyto světlé.

      Vymazat
  2. Ta barva je prekvapive krasna! Moc ti slusi a na opalenem tele je top! :) sandalky taktez, jsou krasne! Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě mile překvapila :) Trošku jsem se jí bála, ale zbytečně- jsem nadšená.
      Mockrát děkuji, Nikolko :*

      Vymazat
  3. Už jsem koukala na Instagramu. Krásná fotka. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pani! Sandalky jsou bozi a ta limetova! Nemam co dodat :-* pastva pro oci

    OdpovědětVymazat
  5. Super letní outfit! Ty sandálky nemají chybičku ;)

    OdpovědětVymazat
  6. ten top je skvělý, moc ti to slušíí :) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé ten top je nádherný :))))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. V té limetkové záříš. Ty jsi nádherná!

    OdpovědětVymazat
  9. Super outfit! Limetková ti moc sluší a ty krajkové kraťásky jsou nádherné! :)
    tonyhumble.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Wow, jsi jako bohyně.:) Ode dneška tě sleduju a rozhodně toho nelituju. ;) Díky za inspiraci. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty sandálky jsou krásňoučký. Opět si to krásně vše zkombinovala, asi vyházím celý šatník a nakoupím podle tebe, hihi :-D. Máte krásného huňáče doma! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tento outfit se teda vážně vydařil, na léto naprostá paráda, jsi kočka !
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  13. Tahle barvička ti ohromně sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  14. Nikdy bych neřekla, jak krásně může tahle barva vypadat na kousku oblečení. Joo a abych nezapomněla, váš mazel je úžasný a připomíná mi našeho mazla, kterého jsme měli, když jsem byla malá.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)