čtvrtek 19. června 2014

(OOTD) Novinky z www.frontrowshop.com

Hezký čtvrteční den!
Jelikož jsem včera obdržela další balík ze stránky FRS, neváhala jsem a novinky nafotila rovnou v outfitu. 
Co mi tedy konkrétně přišlo? Moje vysněné psaníčko a řetízek s perlami



 Černobílé psaníčko jsem postrádala a přála si ho už opravdu dlouho. Původně jsem chtěla pruhované, ale když jsem uviděla tohle, bylo mi hned jasné, že ho musím mít. O to víc jsem se těšila, až přijde. Splnilo moje očekávání, pouze jsem si myslela, že bude z pevnějšího materiálu. To, že není, mi ale vůbec nevadí, spíš naopak i vyhovuje. Vejde se do něj poměrně dost věcí- klíče, peněženka, mobil, kapesníčky, žvýkačky, balzám na rty. Tedy alespoň tohle všechno jsem v něm měla já.
K psaníčku je i stříbrný popruh, takže pokud preferujete nošení psaníček na rameni, tak s tímto to lze.




Řetízek s perlami je velice decentní, elegantní a vlastně se mi líbí ještě více než perly, které mám z H&M. Sice by byl lepší, kdyby měl řetízek zlatý, protože zlaté doplňky využívám častěji, vlastně takřka pořád, ale proč jednou neudělat vyjímku a vzít si i stříbro? Navíc se má opět vracet do módy.
Díky řetízku jsem tak měla po dlouhé době i možnost, vytáhnout své stříbrné hodinky a zjistit, jestli se mi pořád líbí. 





Košile Lindex/ kraťásky Oodji/ balerínky Ok shop/ psaníčko a náhrdelník z FRS/ brýle od V./ hodinky butik/ náramek F&F


Jak se vám moje duo líbí? 
A jak se vám zamlouvá můj celkový outfit?


Krásný den,

A.

22 komentářů:

  1. Super outfit! Moc, moc se mi líbí a fakt ti to sluší! Nádherné psaníčko.

    OdpovědětVymazat
  2. To psanicko je super extravaganze!!! Vazne pecka! Moc se mi libi, jak jsi to sladila s kratask, ktere maji cerny pruh a k perlam! Jsou uchvatne! Moc se mi libi :) vypadaji prekrasne! Doma mam jedn nahrdelnik s perlami a asi ho oprasim! Super objednavka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Extravagantní je, to je pravda a možná proto se mi tolik líbí :)

      Děkuji! :)

      Vymazat
  3. Krásny outfit, páči sa mi všetko, sekne Ti to:-) Day By Day

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzeráš úžasné! :) A tie kraťasky sú úplne TOP :)
    www.karinvirag.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. super outfit! máš to krásně sladěné a to psaníčko nemá chybu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Opět mega skvělý outfit! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Anetko to je bomba! Především jsem poblázněná do té košile, ta je tak krásná :-O. Celkový outfit na jedničku, všechno se mi líbí :-). Je na čase abych si také pořídila nějaké psaníčko. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Gorgeous outfit!! Love those colors!! You look amazing!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. love the pink colour

    http://iamaleena.blogspot.com.au/

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krasne anet - mam kalhoty ve stejnem stylu jako tve kratasy ( vpredu bile vzadu cerne ) , dovezla jsem si je pred 3 lety z usa kdyz u nas jeste tolik nefrčely :) koukam jak tahle cernobila kombinace vypada super s ruzovou , musim vyzkouset :) magda

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)