čtvrtek 26. června 2014

(OOTD) Pastelové barvy

Chcete vidět ďábla se zrzavými vlasy? 
Mrkněte na mě
Tohle byla první věta, která mě k dnešnímu článku napadla ihned poté, jakmile jsem uviděla svoje vlasy. A hned druhá věta byla něco v tom smyslu, jestli to vůbec mohu publikovat. Samozřejmě, že můžu. Není nad to, udělat si ze sebe srandu, že :-)
Mamka mi totiž asi před čtrnácti dny barvila vlasy a zjistily jsme, že místo šamponu koupila klasickou barvu, a tak se stalo, že mi chytla jinak- do rezava. Aby toho nebylo málo, nechytla mi pořádně, takže to vypadá, jako bych měla šediny. Myslím, že v nejbližší době navštívím drogerii a vlasy znovu nabarvíme, ach jo!

Ale zpět k outfitu. Zase jsem měla náladu na něco barevného, i když se venku schylovalo k dešti. No jo, co se dá se mnou dělat. Zvolila jsem jednoduchou kombinaci, jejíž základem byly pastelové barvičky, které miluji.








Sako, kraťásky, náhrdelník a kabelka H&M/ top Next/ hodinky a náušnice Mohito/ balerínky Botovo


Mějte hezký čtvrtek a děkuji všem, kteří mě kromě blogu sledují i na FB instagramu.

Jste zlatíčka!!!


24 komentářů:

  1. Krásná kombinace! Velice ti sluší. S vlasama se někdy "zadaří" - to znám, i tak jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Právě, právě. Ke všemu nerada experimentuji, jsem zvyklá na tmavou, proto mě to možná tolik dostalo, když jsem se uviděla :D

      Vymazat
  2. Moc hezká kombinace. A celkem ti teď ty zrzavé "odrosty" ladí s barvou sáčka :D Ne vážně, není to zase tak hrozné.

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi tedy všímavá, haha :D Děkuji :)

      Vymazat
  3. Sáčko vypadá skvěle i ty kraťase k tomu :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky se mi to k sobě líbí :)

      Vymazat
  4. Tahle barva ti sluší víc! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy nevím, ale děkuji za názor :)

      Vymazat
  5. Barevna kombinace je super! Krasny barevny kontrast mezi sackem a temi kratasky :) parada!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Pasteloé barvy ti nesmírně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  7. moc ti to sluší! :) a máš nádherné vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Velmi ti to sluší! A vlasy máš moc pěkné i když to třeba, jak píšeš, pořádně nechytlo :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Co já bych za takové "hááro" dala :). Vždycky tvé vlasy hrozně obdivuji. Opět ti to moc sluší :).

    OdpovědětVymazat
  10. Outfit je skvělý, nikdy by mě snad nenapadla podobná kombinace ale teď vidím že i tohle jde :-) Jinak tvá barva vlasů se mi momentálně moc líbí, taková zvláštní a dobrá :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Anetko , tohle se mi stalo taky s barvou na vlasy a kadernice mi poradila barvu s ledove hnedym tonem , musi to byt studeny odstin a ten neutralizuje to rezave :) ja to prebarvila odstinem intenzivni ledove cokoladova od loreal preference ;) vysledkem byla krasna ledova tmavohneda ;) magda p.

    OdpovědětVymazat
  12. To sáčko je moc pěkné, má krásně veselou barvičku :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné! Barvičky k sobě hezky ladí a Tobě to opět moc sluší :) .... a z barvy vlasů si nic nedělej... neviděla jsi ty moje, tak trochu, nepovedené ombré :D

    OdpovědětVymazat
  14. Já myslím, že ti ty vlasy právě naopak moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  15. ja pastelové farby velmi nemusím resp. ich asi iba neviem nosit :)
    tebe to velmi pristane :)

    OdpovědětVymazat
  16. Souhlasím, klidně by jsi mohla udělat vlasovou změnu, Anetko. Mně se tak moc líbíš. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)